2777
2789

آره تو کلاس یکی خیلی بو عرق میداد خندیدم بهش و برا بقیه تعریف کردم خودم افتضاااح بو عرق میگبرم با اینکه اپشنم این بود حتی تابستونم بو نمیگیرم زمستون دارم دچار این مشکل میشم ربطی به حمام و ایناهم نداره زود به زود میرم 

من با استعداد بودم، یعنی هستم ؛بعضی وقت ها به دست هایم نگاه میکنمو فکر میکنم که میتوانستم پیانیست بزرگی بشومیا یک چیز دیگر، ولی دست هایم چه کار کرده اند؟یک جایم را خارانده اند، چک نوشته اند، بند کفش بسته اند،سیفون کشیده اند، دست هایم را حرام کرده ام، همینطور ذهنم را ...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز