2777
2789

😐

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم🥺🥺🥺❤وقتی یکی رو میبینین بچه اش کارغلطی کرده هی بش نگید چرا نگفتی،چرا باش حرف نمیزنی،شاید اون بچه...اونوخ بااین حرف دل مادرشوخون میکنی 🧡خدایاشکرت❤🧡پروفایلم نون خالی گذاشتم،دلتون نخواد😐/مهتابی سوخته سابق،حالا کسیم نمیشناسه ها،کلا من گمنامم🥺/😔خون میچکد از دیده در این کنج صبوری ،این صبر که من میکنم افشردن جان است😔/یه صلوات مهمونم کنین🧡❤/شنیدی میگن:به مورسید و پاره نشد؟؟؟؟مو هروقت به مو رسیدم پاره شدم،یعنی یکبار نشد به مو برسم و پاره نشم...😐🫡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه یکم خسته و کسلم میخام انرژی بگیرم 

مال خوردن سردیجاته

رحیم کم عقل،چمن کم عقل ،نقی کم عقل(ارسطو پایتخت😊)(محض یادآوری .خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست⚘بی خیال نه دنیا انقد وفا میکنه نه آدما اونقدر عمر.این نیز بگذرد.. بزرگترین معجزه و کمک الهی عقله و فکر ازش استفاده نکنیم حق اعتراض و ناشکری نداریم.😊کتابای خوب؛زنان زیرک ،زندگی خود را دوباره بیافرینید.کتابخانه نیمه شب،هبوط،از حال بد به حال خوب...لا اله الا الله زیاد بگید مشکلاتتون حل شه.اگه دلت شکسته قدرتو نمیدونن تنهایی مهجوری عب نداره غصه نخور چیزای خوب تو این دنیا همیشه مهجورن مثل مسجد،نماز و حتی خود خدا 😢وقتی میری دندانپزشکی،کلینک کاشت مو و فیشیال و... وقیمت ها رو میبینی.تازه قدر نعمت های رایگان خدا رو میدونی 😊🙃...افوض امری الی الله ولله بصیر بالعباد..برای کسی بمیر که برات تب کنه..وله که معلوم نیست چی میشه بپیچونی بهتر از بحثه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792