2777
2789

🙋🏻‍♀️

اگر روزی ازم بپرسن چه آدمایی رو بیشتر دوس داری، میگم اون‌هایی که توی زندگی بیشتر از همه رنج کشیدن. رنج! نه به منزله غم. که غم هم میتونه شکلی از رنج باشه. رنجی که به معنی رشد و رسیدن به نورِ امید وسط تاریک ترین روزهای زندگیشون باشه. اون آدم‌ها شاید زیاد کتاب نخونده باشن. شاید سواد زیادی نداشته باشن. شاید پولدار نباشن. ولی عمیقن. انسان های عمیق رو دوس دارم. اینکه حتی با سکوتشون هم حرف های زیادی دارن. اگه یه روزی ازم بپرسن چه آدمایی رو بیشتر دوس داری، میگم اون آدمایی که با رنج قد کشیدن ...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه تعلیق بشی نمیتونی تاپیک بزنی😐😂

مهربون بی اعصاب پرو و خجالتی، پرحرف و کم حرف هم زشت هم خوشگل هم درونگرا هم میانگرا چنروز افسرده چنروز هم الکی سرخوش و خل چنروز بد غذا چنروز خوش اشتها وبد غذا خلاصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه تو همه چی پنجاه پنجاه تشریف دارم! تو تاپیکای معرفی فیلم و داستان و اتفاقات ماورایی و تاپیک های اسیدگونه تگم کنین مرسی اه🗿😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ورم لب

fatemeh_golii | 58 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز