2777
2789
عنوان

عکس + ...

130 بازدید | 11 پست

جای همگی خالی ...😊🕳️

    کاربر آقا 🙌      عاشق موسیقی ، کتاب ، طبیعت ☘️خواننده مورد علاقه ام استاد شجریان و حمید هیراد عزیزم❤️ساز هایی که خودم بیشتر کار میکنم گیتار و سه تار 🌻آیدیم تو سایر پلتفرم ها salehioriginal 
خوش بگذره نوش🥰دوستان ب جای ما

ممنونم 🙏🙏♥️😊

    کاربر آقا 🙌      عاشق موسیقی ، کتاب ، طبیعت ☘️خواننده مورد علاقه ام استاد شجریان و حمید هیراد عزیزم❤️ساز هایی که خودم بیشتر کار میکنم گیتار و سه تار 🌻آیدیم تو سایر پلتفرم ها salehioriginal 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان دیدم کاربر آقا هستین🤭یکم باید مودبانه تر حرف میزدم🙄

😅😅😅😅

.

ایرادی ندارع . پیش میاد 😄

شاید مشکل از آی دی منه .زیاد اشتباه میشه 😂

    کاربر آقا 🙌      عاشق موسیقی ، کتاب ، طبیعت ☘️خواننده مورد علاقه ام استاد شجریان و حمید هیراد عزیزم❤️ساز هایی که خودم بیشتر کار میکنم گیتار و سه تار 🌻آیدیم تو سایر پلتفرم ها salehioriginal 
کدوم شهرین ک برف اومده؟!

شهرمون زنجان هستش 👌

    کاربر آقا 🙌      عاشق موسیقی ، کتاب ، طبیعت ☘️خواننده مورد علاقه ام استاد شجریان و حمید هیراد عزیزم❤️ساز هایی که خودم بیشتر کار میکنم گیتار و سه تار 🌻آیدیم تو سایر پلتفرم ها salehioriginal 
من اردبیلم هنوز خبری از برف نیس😄

واقعا اردبیل هستین 😍

.

امسال خیلی بد شده که .اردبیل و زنجان که خیلی برف نیومد خبری نیست . دیروز یه کوچولو بارید امروز بعد از ظهر آب شد . .

انگار تابستونه 

    کاربر آقا 🙌      عاشق موسیقی ، کتاب ، طبیعت ☘️خواننده مورد علاقه ام استاد شجریان و حمید هیراد عزیزم❤️ساز هایی که خودم بیشتر کار میکنم گیتار و سه تار 🌻آیدیم تو سایر پلتفرم ها salehioriginal 
واقعا اردبیل هستین 😍 . امسال خیلی بد شده که .اردبیل و زنجان که خیلی برف نیومد خبری نیست . دیروز ی ...

بله🥰یکی دو بار بارید اونم خیلی کممم😄کاش اصن نباره،راحت🤭

اَگِہ مُرغ تُؤ یِہ پآ دآرِه🦃🌳 مُرغِ مَن فَلَجِہ😹🖖🏿 
بله🥰یکی دو بار بارید اونم خیلی کممم😄کاش اصن نباره،راحت🤭

آره والا 😅😅😅👌

.

ولی برف خیلی دوست دارم . ♥️

    کاربر آقا 🙌      عاشق موسیقی ، کتاب ، طبیعت ☘️خواننده مورد علاقه ام استاد شجریان و حمید هیراد عزیزم❤️ساز هایی که خودم بیشتر کار میکنم گیتار و سه تار 🌻آیدیم تو سایر پلتفرم ها salehioriginal 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز