2777
2789
عنوان

بچمو کتک زدم

4656 بازدید | 149 پست

بچه سه ساله رو زدم. هی زدم پشت دستش میگفت نزن نزن. بعدم داد زدم میگفت داد نزن 

مشکلات روان دارم. تا حالا با بچم خیلی خوب بودم دوروزه نمیتونم خودمو کنترل کنم. 

توهمات شنیداری دارم خیلی ادیت میشم درمان نمیشم نمیدونم چکارکنم نشونم حرفای ازاردهنده میشنوم. 

چکارکنم بچه رو یه مدت بسپارم به کسی؟ یا به خودم قول بدم بار اول واخرم باشه و به هرقیمتی شده دیگ نه داد بزنم نه بزنم. 

خدایا چکارکنم 

خیلی اوضام خرابه نیاز به کمک دارم هیچ کس ندارم. چکارکنم هر روز بدتر میشم بدتر ازقبل. 

دوستدارم نشنوم کاش کر میشدم اصلا که مطمین میشدم هر چی میشنوم ساخته دهنمه و دروغه 

خستم خسته. نمیتونم خودمو ببخشم نمیخام بچم اسیب ببینه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرت کجاست؟ 

گذشته رو بخشیدم.. همه رو آدما رفتارا بدی ها... میخام تو لحظه زندگی کنم... حس خوبی دارم باهام خوب رفتار میکنه دوسم داره... کاش حالت زندگیم عوض نشه همینطوری بمونه... خانوادم و دوست دارم اما اخلاقشنو نه... جیرانیش❤️🙂

حتما برو دکتر

چون این اختلالات رو نمیشه بدون دارو کنترل کرد

امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                   و من یتوکل علی الله فهو حسبه✨

اسکیزوفرنی نداری،،؟؟

دکتر رفتی؟؟

در صورت تمایل برای عضویت در حرمسرا عدد 1 را به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰پیامک فرمایید یا به سایت www.harmsara   naser.ir مراجعه فرمایید.                                                      پ.ن =شرایط لازم جهت پذیرش در حرمسرا ۱) وزن بالای ۱۲۰ کیلو گرم        ۲) سیبیل پرپشت حداقل ۱۰۰۰ تار سیبیل به بالا   ۳) ران بالشتی ۴) ابرو پرپشت و کمونی با پیوند ۵) شکم فربه از ضروریات است                                                                بعد از ارسال پیامک و یا ایمیل منتظر تماس ندیمه های من باشید. بعد از پذیرش یک هفته کار بدون حقوق در حرمسرا و در صورت دریافت تایید اعلی حضرت رسمی میشوید. در غیر این صورت به بخش های دیگر کاخ فرستاده خواهید شد.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز