بچه سه ساله رو زدم. هی زدم پشت دستش میگفت نزن نزن. بعدم داد زدم میگفت داد نزن
مشکلات روان دارم. تا حالا با بچم خیلی خوب بودم دوروزه نمیتونم خودمو کنترل کنم.
توهمات شنیداری دارم خیلی ادیت میشم درمان نمیشم نمیدونم چکارکنم نشونم حرفای ازاردهنده میشنوم.
چکارکنم بچه رو یه مدت بسپارم به کسی؟ یا به خودم قول بدم بار اول واخرم باشه و به هرقیمتی شده دیگ نه داد بزنم نه بزنم.
خدایا چکارکنم
خیلی اوضام خرابه نیاز به کمک دارم هیچ کس ندارم. چکارکنم هر روز بدتر میشم بدتر ازقبل.
دوستدارم نشنوم کاش کر میشدم اصلا که مطمین میشدم هر چی میشنوم ساخته دهنمه و دروغه
خستم خسته. نمیتونم خودمو ببخشم نمیخام بچم اسیب ببینه