بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من یه بچه دارم و دلم بچه دیگه نمیخواست ولی راستش باردار هم نمیشدم فک کنم کیست داشتم دکتر نرفتم.عرق کاسنی میخوردم با برگ سنا یه چیزی ازم دفع شد و فهمیدم کیست بوده.بعدش باردار شدم
عزیزم اگه مثبت شد تروخدا منو یادت نره تگ کنی ،خیلی خوشحال میشم ی نذری هم میگم حتما انجام بده ...
چشم گلم الان نذر کردم تستم مثبت بشه براشون شیر میبرم حتما تگت میکنم ۱۵ پریودیمه دارو خوردم آمپول زدم اقدام کردم منتظرم این ماه کیست ریز دارم سمت راست با تنبلی هفت روز مونده به پریودی بی بی چک خریدم منفی شد همه گفتن زود زدی دلم بچه میخواد انقدر ک ت نی نی سایت خوندم بی بی چک مثبت دیدم خلاصه ک دلم گرفته دل تو دلم نیس ۱۵ بیینممیشمیا ن حالت پری دارم ولی نمیدونم برام دعا کن ب مادرتم بگو منو دعا کته چن روز دیگ روز مادر منم مادر بشم