2777
2789
مشکلت چیه

شوهرم مهریه مو داده الانم می‌خواد طلاقم بده 

با یه بچه یه ساله 

هرچی ام بقیه میگن ب خرجش نمیره که نمیره 

گوش شنوا نداره 

دیگه دلم می‌خواد فقط بمیرم 

چهار ماهه خونه بابامم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دیگه نمازشب مگه درسه که باهم بخونید بروخودت بخون ماروهم دعاکن

😂😂😂😂

:))عدالت اصن وجود داره؟امروز بهم ثابت شد هم وطن هم خون هیچکسی به هیچکسی رحم نمیکنه :)🙂🖤فکر نمیکردم اینجوری بشه من کاربر rahil_23 ام امروز ۴ مهر ۱۴۰۲ تلیق شدم بخاطر تایپیک های راجب خروج اتباع و فش ها ک میدادم اونا هم فش میدادن جالبه اونا هم چنان حضور دارن ولی منو تلیق کردن :) من ایرانیم منن تلیق کردن ولی اتباع ک هیچ هویتی ندارن رو گذاشتن بمونه🙂🖤
منم میخوام امشب بخونم انشاالله 

برای منم دعا کنیا گلم

هروقت امضام دیدین 💜لطفا برای سلامتی خانوادم 💋صلوات بفرستین💖لایک کنین💖💜💖💜💚 منم صلوات بفرستم واستون💖💖💖💖💖💖💖 خـدایـا ببخش من و فردا مسیر درست و جلو راهمون بزار محتاج صلوات همتون هستمم برای زنـدگـیم💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

التماس دعا....

هرکی امضامو دید میشه یه صلوات مهمونم کنه؟💚ختم بهت میدم بر اساس مشکلت بهم بگو مشکلتو هرجا دیدی منو کمکت میکنم حاجت روا بشی💚راستی برام صلوات فرستادی بگو برات بفرستم منم دعام گیراعه💚الهم عجل لولیک الفرج💚💚من ایرانمو تو عراقی؛چه فراقی💚بگیر از دلم یه سراغی؛چه فراقی💚دوری و دوستی سرم نمیشه و هیچ کجا واسم حرم نمیشه💚از تو دورم باورم نمیشه و دارم‌میمیرم💚کربلا واسم ضروریه حسین💚اربعین اوضا چجوریه حسین؟💚کار من امسال صبوریه حسین💚دارم میمیرم💚شوریده و شیدای تو ام💚شیرینی رویای منی💚تا ب قیامت پای تو ام💚دین منی💚دنیای منی💚آقای منی💚آه با شهیدان تو یا حسین💚آه بر سر خان تو حسین💚به دلم حسرت کربلا💚آه کربلا کربلا کربلا💚فانی در ذات احدی💚جان ابوفاضل مددی💚عاشق عشق ناب تو ام💚صاحب من ارباب منی💚آقای منی💚آه ساکن کربلا یا حسین💚آه خاک کویت شفا یا حسین💚در شب ظلمت ماه منی💚دلیل عشقی راه منی💚نماز روحم سوی تو💚قبله من محراب منی💚آقای منی💚آه آیینه خدا یا حسین💚آه شهید سر جدا یا حسین💚آه دلیل عزت کربلا💚

عزیزم اگر ایتا داری یک گروه هست که هرکسی نماز بخونه تیک میزنه تو گروه 

اگر خواستی بگو لینکش رو برات بفرستم 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

فردا شب

منم دعا کن زودتر باامید ازدواح کنم سرسامون بگیرم عزیزم😍💓

عکس پروفایل خودمم به نام اهورا مزدا🖤من از نسل کوروشم دختر اریایی ایران زمینم زادگاهم هگمتانس من اریایی هستم عرب نمیپرسم✌️

برامنم دعا کن عزیزم آرزوام مشکلاتم زیاده خودم نماز میخونم اما نماز شب بلد نیستم الانم عذردارم خواهش میکنم دعا کنید برای خودمو خانوادم منم برای هرکی لایک گنه تو نماز شبش دعام کنه آیه الکرسی میخونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز