چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
:))عدالت اصن وجود داره؟امروز بهم ثابت شد هم وطن هم خون هیچکسی به هیچکسی رحم نمیکنه :)🙂🖤فکر نمیکردم اینجوری بشه من کاربر rahil_23 ام امروز ۴ مهر ۱۴۰۲ تلیق شدم بخاطر تایپیک های راجب خروج اتباع و فش ها ک میدادم اونا هم فش میدادن جالبه اونا هم چنان حضور دارن ولی منو تلیق کردن :) من ایرانیم منن تلیق کردن ولی اتباع ک هیچ هویتی ندارن رو گذاشتن بمونه🙂🖤
هرکی امضامو دید میشه یه صلوات مهمونم کنه؟💚ختم بهت میدم بر اساس مشکلت بهم بگو مشکلتو هرجا دیدی منو کمکت میکنم حاجت روا بشی💚راستی برام صلوات فرستادی بگو برات بفرستم منم دعام گیراعه💚الهم عجل لولیک الفرج💚💚من ایرانمو تو عراقی؛چه فراقی💚بگیر از دلم یه سراغی؛چه فراقی💚دوری و دوستی سرم نمیشه و هیچ کجا واسم حرم نمیشه💚از تو دورم باورم نمیشه و دارممیمیرم💚کربلا واسم ضروریه حسین💚اربعین اوضا چجوریه حسین؟💚کار من امسال صبوریه حسین💚دارم میمیرم💚شوریده و شیدای تو ام💚شیرینی رویای منی💚تا ب قیامت پای تو ام💚دین منی💚دنیای منی💚آقای منی💚آه با شهیدان تو یا حسین💚آه بر سر خان تو حسین💚به دلم حسرت کربلا💚آه کربلا کربلا کربلا💚فانی در ذات احدی💚جان ابوفاضل مددی💚عاشق عشق ناب تو ام💚صاحب من ارباب منی💚آقای منی💚آه ساکن کربلا یا حسین💚آه خاک کویت شفا یا حسین💚در شب ظلمت ماه منی💚دلیل عشقی راه منی💚نماز روحم سوی تو💚قبله من محراب منی💚آقای منی💚آه آیینه خدا یا حسین💚آه شهید سر جدا یا حسین💚آه دلیل عزت کربلا💚
عزیزم اگر ایتا داری یک گروه هست که هرکسی نماز بخونه تیک میزنه تو گروه
اگر خواستی بگو لینکش رو برات بفرستم
کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔