2777
2789

بله متاسفانه😔

🙏🏻لطفا دعا کنید استخدام تامین اجتماعی بشم🙏🏻لطفا دعا کنید شرمنده پدرومادرم نشم و هرچه زودتر برم سرکار و بی پولی نکشم🤲🏻😔اونا چشم امیدشون به من هست.🙏🏻🤲🏻💚🌹لطفا دعا کنید از خطا به دور باشم🤲🏻💚من روزهای سختی میگذرونم با دعاهاتون خوشحالم کنید لطفا🙏🏻😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما جنوبیم الان هوامون بهاریه

کاربری دس دو نفره من و مامانم                                   تو نباشی همه زندگی سر و ته وارونه واااارهههه                     میشه برا سلامتی داداشم صلوات بفرستین؟ میشه دعا کنید زود خوبش بشه؟❤🙏🏻

تهرانم صبح ها پنجره رو اکثرا باز میذارم 


زمستون نیس ک بهاره خخ

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    

آره من ظهرها تو ماشین کولر روشن میکنم امشب یه نم خیلی کم بارون زد بعدش هوا کاملا بهاری شد 

اگه دیدی با کامنتم مخالفت کردی و جوابتو ندادم یعنی حوصله بحث ندارم😇 آره اصلا هر چی شما میگی درسته😁

مال طرف ما واقعا سرده 

خواهشا بعضی هاتون من درآوردی هاتون نسبت ندین به سخنان قرآن، اگه مطمئنین سخن قرآنه، اگه راست میگی بگو کدوم آیه تا بریم تفسیر درستش پیدا کنیم..... بارها شده خواستن اعتقاد منو زیرسوال ببرن گفتن خدا تو قرآن گفته وقتی گفتم کدوم آیه دیگه ساکت شدن!!!

متاسفانه رشت اصلا پاییزی ندیدیم وضع اب امسال حتما خرابه به عمرم یادم نمیاد همچین پاییزی خدا کنه زمستون بارون و برف داشته باشیم .اصلا تا حالا پالتوی کلفت نپوشیدم همش در حد سویی شرت و پافر و یا پالتوی نازک اصلا عجیبه اکثرروزهای پاییز مانتو پوشیدیم 

منم جنوبم 😕

ما زمستون نداریم ۹ ماه سال تابستونه ۳ماه هم هوا بهاریه😂

کاربری دس دو نفره من و مامانم                                   تو نباشی همه زندگی سر و ته وارونه واااارهههه                     میشه برا سلامتی داداشم صلوات بفرستین؟ میشه دعا کنید زود خوبش بشه؟❤🙏🏻
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز