همش گوشیمو چک میکنم...... میگم شاید پیام داده باشه زودتر دیدم داده سریع اف شده من پنج دقیقه بعد دیدم اینم نبود کلن رفته بود بعدازظهر هم گفت سر کارم تو مغازع کار میکنه کارم شده همش منتظر بمونم بیاد بعد ک میاد ی ساعت چت مکنیم همیشه میگه یا مخا برم حموم یا خستم یا چی و.... بعدم میگم اضافیم میگه نه بهم اعتماد نداری واقعا خسته بودم یا چی ک گفتم(: هی خدا چکار کنم
ببین بیشتر از اینا هم وقت میکنه در حد دو دقیقه وسط کارش
الویتش نیسی
تویی ک امضامو می خونی تو زیباترین آدمی هسی ک می شناسم😍 ✨پراز انگیزه قوی باهوش و هرروز برای زندگیت تلاش میکنی 🌱تو لایق بهترینایی بالا بالاها می بینمت ب زودی🤍😎✌🏻متاهل🩵
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تویی ک امضامو می خونی تو زیباترین آدمی هسی ک می شناسم😍 ✨پراز انگیزه قوی باهوش و هرروز برای زندگیت تلاش میکنی 🌱تو لایق بهترینایی بالا بالاها می بینمت ب زودی🤍😎✌🏻متاهل🩵