بچه ها دوستم با یه پسره عقد کرده پسره یه کارایی میکنه که بنظرم خسیسه اما من مستقیم به دوستم نگفتم که یوقت بینشون بهم نخوره مقصر من بشم حالا بگم ببینین نظرتون چیه
میگه شوهرش خرجی نمیده پول نمیده بهش بعد مثلا یک دو بار شب رفتن بیرون گفته گشتنته اینم گفته اره یکم اورده گذاشتش خونشون بدون اینکه چیزق براش بخره
یه بار میخواسته بره دکتر دوستم پسره گفته میخوای من تو ماشین بشینم خودت برو پیش دکتر( میگم شاید از هزینه دارو و دکتر ترسیده)
مثلا پسره میره بازار واسه خودش خرید میکنه بعد که یکم دور میشن میگه عه بیا بریم برا تو هم خرید کنیم وقتی خریداش تموم میشه و دور میشن و در حال برگشتن تازه تعارف میزنه به دوستم
بعد بیرون نمیرن زیاد جایی که خرج کنه بیشتر پارک و طبیعت میبرش دوستمم سادس خیلی دختر خوبیه بلدم نیس هیچی بهش نمیگه
کلا هم زیاد به سر و لباس خودشم نمیرسه
بنظرتون خسیسه؟