2777
2789
عنوان

زن دوم

| مشاهده متن کامل بحث + 817 بازدید | 45 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخه تنوع طلبی با زندگی با دونفر فرق داره بنظرم اون تنوع طلبه آدم تره تا اون که دوتا زن میگیره 

بسیار نظر اشتباهی بود 

رویا ان چیزی نیست که شب در خواب میبینید رویا انچیزی است که نمیگذارد شب به خواب بروید
تنوع طلبی مردا رو تایید نکردم منظورم این بود که شاید یه درجه آدم تر باشن

بازم اگه بگم اونا بدترن ناراحت نمیشید کلا تو یه رده هستند

رویا ان چیزی نیست که شب در خواب میبینید رویا انچیزی است که نمیگذارد شب به خواب بروید

[QUOTE=322585731]بازم اگه بگم اونا بدترن ناراحت نمیشید کلا تو یه رده 

نه چرا ناراحت بشم من که خدایی نکرده از اونا نیستم تو همین سایتم به خیلی از خواهرا کمک کردم مچ شوهراشون بگیرن تو خیانت 

اون دومی چقدر احمقه وقتی اولی رو ول کرده اومده سراغ تو پس تو روهم میتونه ول کنه بره سراغ یکی دیگه&nb ...

دومی برای زندگی دایم نمیاد ، واسه همین براش مهم نیست بعد چی میشه،…شد شد، نشد میره سراغ یکی دیگه

ولی زن اول بدبخت این وسط میسوزه 

دومی برای زندگی دایم نمیاد ، واسه همین براش مهم نیست بعد چی میشه،…شد شد، نشد میره سراغ یکی دیگه ولی ...

ما تو آشناها دونفر رفته بودن بی خبر یکی دیکه رو صیغه کرده بودن بعد خانمه گذاشته بود باردار شده بود بعد که بچه بدنیا اومده بود اومده بود خونه زن اولی گفته بود منم ز شوهرتم اینم صیغه نامه اینم بچمون یکیشون بیچاره مریض شده بود تا یه هفته بیمارستان بود 

اون دیگه خیلی حیوان بوده و البته اون مرد حیوانتر

اره واقعا هر وقت خانمه رو میبینم اینقدر داغون شده به خودم میگم واقعا ارزششو داره بیای زندگی یه نفرو داغون کنی حیوان هم از اینا نجیب تره بخدا 

[QUOTE=322585731]بازم اگه بگم اونا بدترن ناراحت نمیشید کلا تو یه رده  نه چرا ناراحت بشم من که ...

نههه منظورم که شما نبود منظورم از ناراحت نشدن بخاطر مخالفت با نظرتون بود 

اشتباه برداشت کردید

رویا ان چیزی نیست که شب در خواب میبینید رویا انچیزی است که نمیگذارد شب به خواب بروید
آها نه هر کی یه نظری داره  واینجا ظاهرا نظر شما صحیح تر بود

لطف دارید شما ممنونم 

بله نظرات متفاوته به هر حال سایت تبادل نظر هست

رویا ان چیزی نیست که شب در خواب میبینید رویا انچیزی است که نمیگذارد شب به خواب بروید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792