روش خوب یه چندتا هست ولی من از این روش نتیجه میگیرم همیشه
اول متنی که میخونی رو سعی کن درک کنی یعنی اولبار به قصد حفظ کردن نخونش اول درکش کن
بعد ۱۰ بار سرسری روخوانی کن
بعد اون ۱۰ بار ، ۱۰ بارِ دیگه سعی کن از حفظ بگی(از چیزی که حین درک کردن و روخوانی کردن توی ذهنت نقش بسته)
و تمام