2777
2789

احتباجی به این کار نبود

 ازین میترسید که چون ۲۸ سالتونه ۴ سال برید دنبال علاقتون وقتی تمومش کردید بشه ۳۲ سالتونه؟😵‍🤯 شما چه اون رشته رو بخونید چه نخونید چند سال دیگه میشه ۳۲ یا حتی ۴۰ سالتون🤫 پس چرا وقتی قراره در هر صورت بشه ۳۲ سالتون هدفتون رو دنبال نکنید😉🙃    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا کاریه ک شده تا عید رشد میکنه با تاید انزیم بالا و اب ولرم تاکید میکنم ولرم قاطی کنید بریزید سر بچه خوب میشه من مدرسه میرفتم شپش انداخته بودم با تاید شستم خوب شدم 

حتی تیغ هم بزنی باز کف سر هست جانم نیاز ب تیغ نبود

حرفا میزنیدا😂شپش رو مو دیگ 

دیگ بزنی اونام میرن دیگ

                                          شد،شد...نشد نشد نداریم باید بِشُدونیمش 😆      باید کسایی که بهت آسیب میزنن و حال دلتو بد میکنن از زندگیت حذف کنی،تو میتونی فقط کافیه که بخوای  🖤    کاربریم با همین اسم ترکید😐عضویت (۱۴۰۰٫۹٫۲) خدا جونم من همه چیو به خودت سپردم تو که برای من بد نمیخوای❤️‍🩹

خیلی سخته

همه چیز با درجه بالای آب باید بشوری...‌مرتب مو رو با دندونه ریز شانه بزنی...سشوار بکشی...مو رو چرب نگه داری چون تو محیط چرب نمیتونن نفس بکشن...جاهای آلوده دوباره نری یا با احتیاط بری....تقریبا ب مرور تموم میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز