2777
2789

سریع ک نمیدونم ولی پ جوانه گندم بریز تو ماست بخور،ژله و سیب اب پز هم شنیدم

چرا امضات کم رنگه  اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به منم بگیییییید ای خدااااااا 😩😩😩😩😩

لطفاً زیر 22 سال در تاپیکهای من شرکت نکنند، با تشکر. چون تجربه هاشون کاملا متفاوته.                وقتی به این فکر میکنم که یه عده از آدما وااااقعا فاقد درک و فهم و شعور هستند، خیییلی از این دنیا میترسم.     آقایون، درخواست دوستی ندید                  کاربر جدید نیستم دوستای گلم

فیلر  چی چیه بابا.من خودم چیزایی ک نتیجه گرفتمو میگم.تا ۲۰ روز ۱۵ تا دونه گندم ناشتا با اب بخور مث قرص بنداز بالا نجویی یوقت.روزی یدونه سیب زمینی کوچولو ابپز هم بخور.پودر جوانه گندم نیم ساعت قبل غذا یه قاشق غذا خوری با ماست قاطی کن.البته من پودر جوانه گندم خوردم اشتهامو خیلی باز میکرد اگه بدنتم لاغره ایده خوبیه.ولی بعضیام اشتهاشونو باز نمیکنه برا همین گفتم.اینم خوبه صبحا ناشتا یه کاسه کوچولو در حد دوسه قاشق غذا خوری ژله.صورتو پر میکنه خوبه.

فیلر  چی چیه بابا.من خودم چیزایی ک نتیجه گرفتمو میگم.تا ۲۰ روز ۱۵ تا دونه گندم ناشتا با اب بخور ...

پودر کلاژن چطوره؟؟ 

لطفاً زیر 22 سال در تاپیکهای من شرکت نکنند، با تشکر. چون تجربه هاشون کاملا متفاوته.                وقتی به این فکر میکنم که یه عده از آدما وااااقعا فاقد درک و فهم و شعور هستند، خیییلی از این دنیا میترسم.     آقایون، درخواست دوستی ندید                  کاربر جدید نیستم دوستای گلم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز