2777
2789
عنوان

بی بی چک

178 بازدید | 21 پست

خانوما کسی هست بی بی چکش منفی باشه و از موعد پریودی ۵ روزی گذشته باشه اما باردار بوده ؟ من الان حدود ۵ ماه اصلاح سبک کردم و از تنبلی در اومدم و ماما بهم گفت میتونم اقدام داشته باشم این ماه از پریودیم گذشته مدام بی بی میزنم همش منفی درحالی که این چند ماه پریودی هام منظم و سر وقت بود و علائم فقط سمت چپ و راست با ورزش تیر میکشه دیروز موقعه ورزش سردرد گرفتم و میخواستم بالا بیارم بی بی میزنم منفیه سینه هام اصلا درد نداره برخلاف اون دو تا بارداری که سقط شد اونا قشنگ سینه هام ورم و سنگین شد و بی بی چک دو روز از پریود گذشت سریع مثبت شد و عدد بتا هر دو بارداری ۳۰۰ بود اما این ماه ۵ روز میگذره هیچی مشخص نیست و سینه هام شله موندم چرا پس پریود نمیشم منو گذاشته تو کف میگم برم گرمی بخورم شاید باز بشه 

عزیزم واسه من که بی بی مثبت بود پریودم شدم 🙃🙃🙃

شوخی نکن کلا این بارداری خیلی موضوع عجیب و غریبی هست ماما بهم میگه تا یک هفته صبر کن امکان بارداری در هر سیکل امکان هست من اگه تا یک هفته پریود نشم.و باردار نباشم سکته میکنم حتما باید برم ببینم چه خبره چون سابقه ی کیست دارم اما خوب کیست هم داشتم پریود میشدم باز 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم واسه من که بی بی مثبت بود پریودم شدم 🙃🙃🙃

شما آزمایش ندادین؟ بنظرم آزمایش از همه چیز معتبر تره من اگه پریود نشدم میرم آزمایش دیگه خودمو خلاص میکنم از بی بی چک زدن 

دوتا بی بی چکم مثبت شد رفتم آزمایش منفی بود  یک ساعت پیش هم پریود شدم🥲🥲🥲

بی بی چک مارکش چی بود زدی ؟ مدیکور بود ؟ بعد شما دارو استفاده میکردین؟ هاله انداخت بی بی چک یا قشنگ دو خط پررنگ بود؟

بی بی چک مارکش چی بود زدی ؟ مدیکور بود ؟ بعد شما دارو استفاده میکردین؟ هاله انداخت بی بی چک یا قشنگ ...

اولی ویور بود دومی مدیکور 

عکس دوتاش تو تاپیک های قبلیم هست

اولی کمرنگ بود اما دومی پر رنگ


نه عزیزم هیچ دارویی نمیخورم!

اولی ویور بود دومی مدیکور  عکس دوتاش تو تاپیک های قبلیم هست اولی کمرنگ بود اما دومی پر رنگ ...

گآهی اوقات بارداری شیمایی پیش میاد من یک بارداری شیمایی داشتم دو روز تاخیر پریودی قشنگ مثبت شد خط دومی پررنگ بود بعد رفتم آزمایش بتا ۳۰۰ اما بعدش کم کم افت بتا و سینه هام بادش خوابید و دمای بدنم بشدت رفت بالا الانم همین حس رو دارم مدام دمای بدنم میره بالا 

خیلی حس بدیه واقعا 

اینقدر گریه کردم دلم خوش بود خیلی بچه ی اولیم حداقل بتا کند میرفت بالا اما پیشرفت داشت این دومی افت بتا داشت که بهش میگن بارداری شیمایی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس ششم

deeplove | -1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز