2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منظورم اینه که اشکالی ندارد من شومیز و دامن بپوشم؟

به نظرم یه مانتو مجلسی شیک بپوشی بهتره 

سلام بچه ها من مهدیسم آره من مهدیسم🥀 میناب۱۶۸🖤 شعور داشته باشین از کسی که وقت میذاره اندازه یه کتاب براتون تایپ میکنه تا کمکتون کنه تشکر کنین نه لایک کنین

مانتو شلوار یا کت شلوار رسمی تره

هم قدیم

وزنت چقدره؟

لطفا اگر نظری از من خوندی حتما و حتما عقل خودت را اولویت بذار. من فقط بخش کمی از ماجرا را شنیدم و تو بخش زیادی از آن را دیدی.                                                                         از صمیم قلبت از خدا بخواه اون همه چیز را با جزئیات میدونه. همه چییییزو ......                                                              پس بهترین یاری دهنده خودشه.                          

الان ۶۳ شدم. چند ماه تو رژیمم. قبل رژیم ۷۴ بودم.  یادم میره این امضا رو‌پاک‌کنم

😂😂بزار باسه چه عیب داره

من ۵۶ کیلو ام

واس این پرسیدم چه تیپی میزنی که بهت میاد

من واقعا نمیدونم چی به اندامم میاد؟

احساس میکنم خیلی کوتاهه قدم

لطفا اگر نظری از من خوندی حتما و حتما عقل خودت را اولویت بذار. من فقط بخش کمی از ماجرا را شنیدم و تو بخش زیادی از آن را دیدی.                                                                         از صمیم قلبت از خدا بخواه اون همه چیز را با جزئیات میدونه. همه چییییزو ......                                                              پس بهترین یاری دهنده خودشه.                          

😂😂بزار باسه چه عیب داره من ۵۶ کیلو ام واس این پرسیدم چه تیپی میزنی که بهت میاد من واقعا نمیدونم ...

نه قدمون خوبه که. تازه شما وزنتم کمتره کشیده تر دیده میشی. من‌کفش ۵ سانتی بپوشم حس میکنم زیادی بلند شدم. 

اصلا رو تیپم حساس نیستم. کوتاه بلند هر چی بهم  بیاد میپوشم

قد ۱۵۹. شروع رژیم ۱/۱۱                                                    وزن 
نه قدمون خوبه که. تازه شما وزنتم کمتره کشیده تر دیده میشی. من‌کفش ۵ سانتی بپوشم حس میکنم زیادی بلند ...

عالیه

لطفا اگر نظری از من خوندی حتما و حتما عقل خودت را اولویت بذار. من فقط بخش کمی از ماجرا را شنیدم و تو بخش زیادی از آن را دیدی.                                                                         از صمیم قلبت از خدا بخواه اون همه چیز را با جزئیات میدونه. همه چییییزو ......                                                              پس بهترین یاری دهنده خودشه.                          

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز