2777
2789
عنوان

Iud

73 بازدید | 9 پست

میگم اگ جابه جا شده باشه

حین رابطه معلوم میشه؟


اخه پریودم یجوری بود ابکی با لخته های کوچیک خون

یک هفته اینجوری گذشت باکمردرد ودلدرد

رابطه هم بعد چنددقیقه از کدکس استفاده میکنیم

یعنی ممکنه حامله شده باشم🥲🥲🥲🥲

من نفهمیدم

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خداروشکر منم این دومین پریودمه بعد ایودی ماه اول سونو دادم گفت سرجاشه گفته هر۶ماهیکباربیا

نترس حامله نمیشی اگه وسایل سنگین بلند نکنی مراعات کنی خیلی روش خوبی از روش دیگه استفاده کن که خیال راحت باشه 

خآنمی شما ایودی داری راضی هستی؟

اره خوبه معلوم نیست

فقط من قبل ایودی پریودام خیییییلی کم بود دردم نداشتم

الان دوروز درد دارم وخونریزیم بیشتره

دکتر گفت تا۶ماه اینجوریه بعدش به روال قبلی برمیگرده

اره خوبه معلوم نیست فقط من قبل ایودی پریودام خیییییلی کم بود دردم نداشتم الان دوروز درد دارم وخونر ...

سلام عزیزم من پارسال برج ۸ دستگاه ایودی گذاشتم

چند ماه اول نرمال بود بعد ۳ ۴ ماه پریودی هااااای خیلییییی شدید داشتم

بعد یه سال هم با وجود دستگاه حامله ام😑

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز