2777
2789
عنوان

چیکار کنم

42 بازدید | 3 پست

اول آذر رفتم یجای سرکار

کار کارمندی،محیطش رو دوسداشتم،الکی دو دل شدم

دیگه نرفتم،رفتم کار آزادی که درگیرشمو ادامه بدم

ولی انگار اصلا هیچی جور نمیشه ،اولش هم خوب بود

ای کاش ،نمیومدم بیرون از اونجا 

یک ماه گذشته،یعنی اگر برم دوباره درخواست بدم،قبول میکنن؟؟که برگردم؟

دوباره درخواست بده کارت خوب باشه قبول میکنن سنگ مفت گنجشک مفت

من مستانه هستم در واقع عضو کوچکی هستم ... بنده درواقع تمام تجربیات و مدرکهارو ی جورایی دارم یا درحال خوندن درس هستم یا مدرکشو گرفتم ... دستیار روانشناس. دستیار وکیل. کمک پرستار و بهیار . طب سنتی.  خیاطی ی مقداری. معاون و معلم مدرسه و مشاوره دانشگاه و روابط عمومی و غیر... اگر بتونم دوس دارم همینجوری مشاوره بدم و زیاد حوصله ندارم ک توضیح بدم چیکاره ام و هی تاپیک بزنم.  تقریبا سنمم بالاست... یااااعلییییی مدد

دوباره درخواست بده کارت خوب باشه قبول میکنن سنگ مفت گنجشک مفت

اون چند روز،مدیر اون قسمت خیلی هوامو داشت

میگفت میخوام زودتر راه بیفتی و شروع به کار برات بزنیم 

راهش هم به خونم نزدیک بود،خود لعنتیم الکی وایسادم گفتم مگه اونجا چقدر مبخواد بهم بده 

همون موقع هم کار آزادم بهتر شد ،فکر کردم برگردم ادامش بدم،ولی الان باز هیچی

اصلا من به درد کار آزاد نمیخورم ،گند زدم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدایا دیگه داره سی سالم میشه، هرچی جلوتر میرم 

بیشتر نمیدونم که باید با زندگیم چیکار کنم

دیگه خسته شدم

کاش اصلا لازم نبود کار کنم😔😔

اینم از اینجا ،که هیشکی تاپیکم نمیاد😥

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز