2777
2789
عنوان

گوشی سامسونگ

180 بازدید | 27 پست

بچه ها گوشی سامسونگ سری A

کدوم مدلش خوبه؟دوربینش خوب باشه هنگ نکنه و قیمتش حدود پنج شیش باشه؟

در قلبم چیزی قشنگ تر از یادش پیدا نمیکنم ... او عزیزترین زخمِ من است! زیباترین اندوهم فراموشش نمیکنم،او دوست داشتنی ترین دلیل ویرانی من است..خدایا نمیخوام غصه مامانمو از دلم بیرون کنی به من یک دلی بده که بتونم با غصه مادرم زندگی کنم اخه این غصه تنها یادگار مادرمه که ازش مونده واسم نمیخوام براحتی اینهم از دست بدم...روحت در آرامش مهربان مادرم💔ای که از اینجا میگذری...لطفا برای شادی روح مامانم صلواتی محبت کن🥀🕊🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پنج شیش چیزی فک نکنم پیدا کنی

من خیلی گشتم همین قیمت پیدا کنم توی شهریور ولی گفتن یکم بیشتر هزینه کن گوشی عمری بگیر

5، 6 تومنی بگیری هنگ میکنه باطریش خراب میشه دوربینشم تعریفی نیست

من a14 خریدم 8 تومن، حافظه و رام اخر شد 8 تومن

به نظرم توهم همینو بگیر

سه ماهه دارم خیلی راضیم 

A14 براش بخر

خوبه یعنی؟قدیمی نیس؟

در قلبم چیزی قشنگ تر از یادش پیدا نمیکنم ... او عزیزترین زخمِ من است! زیباترین اندوهم فراموشش نمیکنم،او دوست داشتنی ترین دلیل ویرانی من است..خدایا نمیخوام غصه مامانمو از دلم بیرون کنی به من یک دلی بده که بتونم با غصه مادرم زندگی کنم اخه این غصه تنها یادگار مادرمه که ازش مونده واسم نمیخوام براحتی اینهم از دست بدم...روحت در آرامش مهربان مادرم💔ای که از اینجا میگذری...لطفا برای شادی روح مامانم صلواتی محبت کن🥀🕊🖤

عزیزم a14  چند ماه اومده قدیمی کجا بود شهریور من خریدم قاب براش پیدا نکردم انقد جدید بود

چند گرفتی؟راضی هستی؟

در قلبم چیزی قشنگ تر از یادش پیدا نمیکنم ... او عزیزترین زخمِ من است! زیباترین اندوهم فراموشش نمیکنم،او دوست داشتنی ترین دلیل ویرانی من است..خدایا نمیخوام غصه مامانمو از دلم بیرون کنی به من یک دلی بده که بتونم با غصه مادرم زندگی کنم اخه این غصه تنها یادگار مادرمه که ازش مونده واسم نمیخوام براحتی اینهم از دست بدم...روحت در آرامش مهربان مادرم💔ای که از اینجا میگذری...لطفا برای شادی روح مامانم صلواتی محبت کن🥀🕊🖤

رام 4 خوب نیست 6 باید بخره، 4 بعد یه مدت هنگ میکنه من رام 6، حافظه 128 خریدم 8 تومن البته 500 توم ...

بله اگه رم 8بخره که بهتره ولی ایشون در حد 5یا6میلیون می خوان هزینه کنن

کاربر آقا
بله اگه رم 8بخره که بهتره ولی ایشون در حد 5یا6میلیون می خوان هزینه کنن

اخه میگن هنگ نکنه، دوربینش هم خوب باشه

همه ی امکانات رو که نمیتونن با 5، 6 تومن داشته باشن😅من پیشنهاد دادم بهشون یکی دوتومن بذارن روش خیالشون از بابت گوشی تقریبا راحت باشه

اخه میگن هنگ نکنه، دوربینش هم خوب باشه همه ی امکانات رو که نمیتونن با 5، 6 تومن داشته باشن😅من پیشن ...

بله شما درست فرمودین ولی من با این مشخصات پوکو گرفتم 6و هفتصد با رم8و هارد 256

کاربر آقا
توضیح دادم برات ببین توضیحات بالامو اره عزیزم راضیم

مرسی عزیزم رفتم سرچ کردم خیلی ظریف و شیکه

در قلبم چیزی قشنگ تر از یادش پیدا نمیکنم ... او عزیزترین زخمِ من است! زیباترین اندوهم فراموشش نمیکنم،او دوست داشتنی ترین دلیل ویرانی من است..خدایا نمیخوام غصه مامانمو از دلم بیرون کنی به من یک دلی بده که بتونم با غصه مادرم زندگی کنم اخه این غصه تنها یادگار مادرمه که ازش مونده واسم نمیخوام براحتی اینهم از دست بدم...روحت در آرامش مهربان مادرم💔ای که از اینجا میگذری...لطفا برای شادی روح مامانم صلواتی محبت کن🥀🕊🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز