نه من سال 68کنکور دادم ولی اخبار قبولی و ادعای اغلب بوسیله سازمان سنجش رو پی گیری می کردم و ایشان گفت چون از قوم کرد زبان بوده تهمت اغلب بهش زدن ولی الان نابغه تخصص خودشه و بیمارستان امام رضا کرمانشاه در حال خدمت به محرومین هستش درود به غیرتش هر بژی کرد