2777
2789

اکسم بود یادش بخیر 

مـبرا صدام کن دلبندم /  بله پروفایل خودمم :>    ‌                                                                                                                     معذرت ک به هیچی اهمیت نمیدم 🌊💙                                                                                                                                              

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب بود درامدش؟

اره ی شاسی بلند داشت یدونه ۲۰۶ ام داشت 

مـبرا صدام کن دلبندم /  بله پروفایل خودمم :>    ‌                                                                                                                     معذرت ک به هیچی اهمیت نمیدم 🌊💙                                                                                                                                              
اوع مای گاد همه رو از ترید داشت یا باباش خر مایع بود

ن باباش پولدار نبود خودش خیلی زرنگ بود متولد ۷۹ بود تازه 

مـبرا صدام کن دلبندم /  بله پروفایل خودمم :>    ‌                                                                                                                     معذرت ک به هیچی اهمیت نمیدم 🌊💙                                                                                                                                              
ن باباش پولدار نبود خودش خیلی زرنگ بود متولد ۷۹ بود تازه 

دوسپسر منم ترید میکنه ولی خب اون تازه ی ساله شروع کرده،اون احتمالا کارای دیگم میکرده

خسته تر از خسته:/
استاپ لاس ن نذاشتم،پولم کم بابا،سنتی دارم یود میگیرم،ی ربع

خب اشتباه اولت همینه

بدون استاپ لاس سرمایتو باد میبره

بدون استراتژی فقط ضرر میدی

پکیج و دوره ضبط شده هیچ کمکی بهت نمیکنه

دنبال منتور شیپ باش مربی 

خب اشتباه اولت همینه بدون استاپ لاس سرمایتو باد میبره بدون استراتژی فقط ضرر میدی پکیج و دوره ضبط ...

دوسپسرم خودش میکنه اینکارو ۸الا اون اندکی راهنماییم میکنه،اما با پول کم استاپ لاس واقعا بد،چون من دارم سنتی سود میکنم

خسته تر از خسته:/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز