2777
2789
عنوان

سنگینی دعا

417 بازدید | 10 پست

سلام.اینکه میگن دعا سنگینی داره یعنی چی؟یا بعدازچله ها میگن صدقه بده سنگینیش بره.

یا میگن رفتن پیش فا.ل. گیر سنگینی داره. توضیح میدید؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

من حتی بعضی از آیات رو ک میخونم حس میکنم سنگین و یه جوری میشه چشام و سرم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 💚 تا زنده هستم استقلالی و هوادار تیم بزرگ و با اصالت استقلال هستم و در روز وداع از دنیا هم دوست دارم مرا با پیراهن مقدس استقلال بزرگ به خاک بسپارند ⭐️💙👑💙⭐️ استقلال سرور پرسپوليسه تا ابد و یک روز 😄💙👑 CR7 🤍✌️ لر 👑 𐎡𐏃𐎿𐎠𐎴 🙃🐥

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من حتی بعضی از آیات رو ک میخونم حس میکنم سنگین و یه جوری میشه چشام و سرم

من نمیفهمم سنگینی یعنی چی.ولی تو اتاقم دعا و ... میخونم بعضی وقتا میترسم یهو نمیدونم چرا

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
من نمیفهمم سنگینی یعنی چی.ولی تو اتاقم دعا و ... میخونم بعضی وقتا میترسم یهو نمیدونم چرا

نمیدونم ، من فقط مثلا یه آیه‌ای ک میخونم

یهو چشام فشار میاد بهشون ، سرم یجوری میشه

سنگینیشو حس میکنم 

خب اینا از سنگینیه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 💚 تا زنده هستم استقلالی و هوادار تیم بزرگ و با اصالت استقلال هستم و در روز وداع از دنیا هم دوست دارم مرا با پیراهن مقدس استقلال بزرگ به خاک بسپارند ⭐️💙👑💙⭐️ استقلال سرور پرسپوليسه تا ابد و یک روز 😄💙👑 CR7 🤍✌️ لر 👑 𐎡𐏃𐎿𐎠𐎴 🙃🐥

نمیدونم ، من فقط مثلا یه آیه‌ای ک میخونم یهو چشام فشار میاد بهشون ، سرم یجوری میشه سنگینیشو حس میک ...

اکی.

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
سرکتاب هم سنگینی داره؟

منظور از سنگینی جن نیست ها😐😐

میگن سنگینی داره یعنی اگه زیاد برای اون مشکل روی هم بگیریم چه فا.ل چه چیزهای دیگه روی هم میوفته و انرژی منفی داره و اینکه قوز بالا قوز میشه به اصطلاح میگن صدقه بدی خوبه انرژی و بالا رو دفع میکنه

منظور از سنگینی جن نیست ها😐😐 میگن سنگینی داره یعنی اگه زیاد برای اون مشکل روی هم بگیریم چه فا.ل چ ...

اکی ممنون

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز