سال بچه ها حالتون خوبه؟
من دهم تجربی ام و واقعا انقد استرس دارم که نمیتونم درس بخونم تمام امتحاناتمستمر و ۲۰ دادم اما الان دو امتحان نوبت اول و دادم و نابودشون کردم نمیدونم چکار کنم؟!
یه نظری هم دارم کسایی که دهم تجربی ان و میخوان رقابتی درس بخوینم هر صبح چالش بیداری و شبا گزارش کارو لا به لای درس اگه تو سوالی هم مشکل داریم از هم بپرسین بیان بگن موافقن تا یه گروه تو تل درست کنم و لینکشو بزارم واستون!