2777
2789
عنوان

چکار کنم🥺

67 بازدید | 2 پست

دیگه خسته شدم ۲۷ سالم شده تاحالا هیچکس تو زندگیم نبوده از سمت هیچ جنس مذکری هیچ توجهی ندیدم 

دلم میخواد ازدواج کنم خسته شدم از تنهایی خسته شدم از زندگی رباتی و بی احساس 

چکار کنم اخه 

انقدر فکرم درگیر این موضوع شده که نمیتونم به ابعاد دیگه زندگیم برسم احساس میکنم داره دیر میشه برام همه دخترای فامیل که از من کوچیکتر بودن ازدواج کردن 

من اقا هستم و متاهل

اما من بودم میرفتم موسسات همسر یابی ثبت نام میکردم

باید بپذیریم شرایط عوض شده

باید به ساختارها و راهکارهای عصر سایبر احترام بذاریم

مهربان هستم و دارای مهربانویی که تاج سرم هست - به نام خدا -بسم الله الرحمن الرحیم  - بالای ۵۰ سال - تهران - خالق زن و مرد فرموده لباس یکدیگرند یعنی جنس مخالف نیستند بلکه مکمل یکدیگرند - خوب است بجای جنس مخالف بگوییم جنس مکمل - بنده اینجا هستم تا بخش مکمل خلقت اقایان را بهتر بشناسم و به تبعش جنس خودم را - و با شناخت و احترام به جنس مکمل ، بتوانم به خودم احترام بگذارم - اگر نظری میدهم صرفا سلیقه شخصی است و قصد تایید یا توهین ندارم - صادقانه پذیرای هر گونه نظر و نقد و سئوال و ابهام همه عزیزان از هر دو جنس مکمل میباشم - بر من منت گذارده ، با نظراتتان ، فردایم را متفاوت از امروزم کنید - پیشاپیش از افراد عصبانی عذر خواهی میکنم که با نوشتارم یا شوخی  ،  ناخواسته باعث ناراحتیشون شدم ، فقط کافیه بفرمایید تا از تاپیکتون برم بیرون  -  با تشکر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز