بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تار پود این هستی ،بر دو اصل استوار است : توکل به آغازگر، و ایمان به بازدهی هر نیت (کارما) هر صبح با این باور بیدار میشوم که آنچه در توانم هست را انجام دهم و باقی را به قدرت برتر بسپارم. زندگی، آینه اعمال ماست...
معمولا در جنس مخالف، سبزه ها برای سفیدا جذابند و سفیدا برای سبزه ها
میان خضر و موسی چون فراق افتاد، فهمیدم/ که گاهی واقعیت با حقیقت در منافات است/ اگر در اصل دین حُبّ ست و حُب در اصل دین، بی شک/ به جز دلدادگی هر مذهبی، مُشتی خرافات است
من گندمی روشنم همسرم روشن تر از من ولی هیچ کدوم سفید نیستیم در واقع من با رنگ پوستم مشکلی ندارم و در واقع به سفید ترجیحش میدم ولی خب همیشه دلم میخواست صاف تر میبود اخه من منافذ باز زیاد دارم
خششش خش خش خش چیه خب امضا کردم دیگه آقا ببخشیدا ولی تو کتم نمیره چند سال اینجا عضو باشین ولی تعداد تاپیکاتون صفر باشه،ناقلاها نکنه یه شخصیت دیگه با یه کاربری دیگه و هزارتا تاپیک دارین🤪🤪من اصلا مشکلی ندارم با اینکه کسی تو تاپیکام بگرده و راستش اصلا درک نمیکنم چرا خیلیا مشکل دارن با این موضوع😇
همسرشون از اول دیده و پسندیده اگه ایراد بگیره دیگه تنوع طلبیه و بهونست من خودم گندمیم ولی صورتم سبزه روشنه چشم ابرو مشکیم هرکجا میرم محال ممکنه تعریف نکنن یا بقیه رو باهام مقایسه نکنن ربطی به رنگ پوست نداره باید ترکیب صورت و قد وزن و اخلاق باهم بخونه