پسرم ۲۲ ماهش شد حرف نمیزنه فقط اده و گاهیی با میگه کلن صداسازیش تحساس میکنم کمه تو جمعی که نمیشناسه که کلن هیچ صدایی ازش در نمییاد تا ۱ ساعته اول اشاره هم تازه یاد گرفته میگم فلان چی کو نشون میده اما خودش اشاره نمیکنه به چیزی که بگه اون چییه من توضیح بدم واسش و اینکه کاری بهش بگم بلد باشه انجام میده متوجه حرفام تا میشه