2789
عنوان

ترس از جدایی

177 بازدید | 13 پست

پسرم ۲۲ ماهشه خیلی به من وابستس حتی پیشه باباشم نمی مونه گریه میکنه میبینه تا من نیستم تا کی اینجورییه هر چی میگذره بیشتر میشه ترسش انگاری اظطراب میگیرتش این عادییه ؟

طبیعه بعد سه سالگی درست میشه

خدایا تو فقط نظر کنی به من کافیه 🌈❤️. یه دختر دارم شاه نداره 🩷🩷💖 👧🏻.   سپاس یزدان دختر ایرانیم ،از نژاد تیره ساسانی ام ، به کوروش به آرش به جمشید قسم ، به نقش و نگار تخت جمشید قسم ، یگانه پرستم ، اهورایی ام ، ز بد گوره های جهان عاری ام ،به کردار و پندار نیکومندم ، شاه ایران دختر کوروش منم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه خواهرم امسال که رفت مدرسه کم کم داره خوب میشه یعنی خیلی بهتر شده

هنوز پیش مامانش می‌خوابید 

مامانشم حمام میرفت نگران بود بچه دیگه الان خوب شده

ولی ناگفته نباشه که خواهرم خیلی به سازش می‌رقصید 

اصلا خواهرم انگار خیلی وابسته بچش بود حتی لحظه ای تنهاش نمیزاشت

بچه دومش بود پس الان ۷ سالشه

ولی دخترش از بچگی هم اینطور نبود 

تا میبینه مانتو تن کردم مییاد بهم میچسبه انگاری التماس تو چشماش موج میزنه که منم ببر با خودت اصلا پی ...

هیچوقت تنهاش نزار گناه داره اون توی دلش دیگه ترس می مونه که نکنه مثلا پیش کسی بزاری قایمکی بره 

همیشه میخوای جای بری اول لباس اونو تن کن که بدونه باهم میخواید برید 

هیجا هم تنهاش نزار 

اره خودمم دلم براش کباب میشه 

هنوز حرفم نمیزنه فقط اده و با میگه اشاره کردنم تازه یاد گرفته بهش میگم مثلا تلویزیون کو اشاره میکنه اما هنوز خودش اشاره نمیکنه مثلا اون چییه من بهش توضیح بدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز