بچه خواهرم امسال که رفت مدرسه کم کم داره خوب میشه یعنی خیلی بهتر شده
هنوز پیش مامانش میخوابید
مامانشم حمام میرفت نگران بود بچه دیگه الان خوب شده
ولی ناگفته نباشه که خواهرم خیلی به سازش میرقصید
اصلا خواهرم انگار خیلی وابسته بچش بود حتی لحظه ای تنهاش نمیزاشت
بچه دومش بود پس الان ۷ سالشه
ولی دخترش از بچگی هم اینطور نبود