2789
عنوان

خیلی پشیمونم

92 بازدید | 13 پست

از اینکه رفتم انسانی الان یازدهمم دری میخونم نمره ها بالا ولی علاقه ندارم درساش خیلی تئوری هست 

جو کلاس هم اینقدر بد هست ک حتی اردو هم نمیرم

حیف اگه ریاضیم یکم بهتر بود تجربی میرفتم 

انسانی هیچی نداره 

تجربی هم رقابتش وحشتناکه 

 یه  دیالوگ  غمگین هست که میگه :"کاری نکن ازت متنفر بشم ، دوست داشتنت ب اندازه کافی دردناک هست ...           موقع جدایی بهش بگید خوشحالم که حداقل  سایه تاریک  زندگی تو نشدم ، باشد که خاکسترم محرابِ ققنوس نجات یافته ی تو باشد .                                                                        و در نهایت کسی قلبت را میشکند که به او گفته بودی از شکسته شدن خسته ای ...                       کدوم بدتره ؟ زندگی کردن مثل یه هیولا ..،، یا مردن مثله یه انسان خوب ...و چقد ترسیده بودی زمانی که از خودم به خودم پناه آورده بودی ...                                                                           شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو ، شبیه کسایی شو که کمکت کردن بهتر شی ....

من عاشق انسانیم 

تک تک درس هاشو با علاقه خوندم 

علاقه شرط اول موفقیته 

اگه میتونی تغیر رشته بده 

رشته های هنرستان هم خیییلی خوبن

 در این دنیا نشد به امید دیدار دوباره در دنیای دیگر :)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من عاشق انسانیم  تک تک درس هاشو با علاقه خوندم  علاقه شرط اول موفقیته  اگه میتونی ...

روانشناسی چجور میخونی 

دبیر ما لُپ کلامو نمیگه ولی خوب توضبخ میده 

خدایی تاریخ انسانی من کاربردی ندیدم همش شرح حاله 

روانشناسی چجور میخونی  دبیر ما لُپ کلامو نمیگه ولی خوب توضبخ میده  خدایی تاریخ انسانی من ...

دروس انسانی حفظ کردنی نیستن 

مفهومیه باید درس رو بفهمی 

تحلیل کنی 


 در این دنیا نشد به امید دیدار دوباره در دنیای دیگر :)
تجربی بری آزاد رشته پیراپزشکی ارزش داره ولی انسانی نه مثلا برم آراد علوم تربیتی بخونم

آزاد برو حقوق بخون 

روانشناسی بخون 

مدیریت

رشته های خیلی خوبی هستن 

البته ب شرط تلاش و پشتکار 

تلاش نباشه تو هیچ رشته ای موفق نمیشی

 در این دنیا نشد به امید دیدار دوباره در دنیای دیگر :)
آزاد برو حقوق بخون  روانشناسی بخون  مدیریت رشته های خیلی خوبی هستن  البته ب شرط ت ...

حقوق من فقط دولتی میرم کتاب تست خریدم و تست میزنم 

اما چند روزه انگیزه ندارم و سریع خسته میشم فک کنم بخاطر این امتحانای پیش نوبته

حقوق من فقط دولتی میرم کتاب تست خریدم و تست میزنم  اما چند روزه انگیزه ندارم و سریع خسته میشم ...

خسته شدن و بی انگیزگی طبیعیه 

ولی سعی کن ادامه بدی

 در این دنیا نشد به امید دیدار دوباره در دنیای دیگر :)

سلام

من میخواستم برم جامعه شناسی و روان شناسی ولی  ی شیر پاک خورده ای   رای منو زد و لحظه اخری رفتم خسابداری و خدا رو شکر راضی ام.

انسانی حسابداری و خقوقش خوبه واقعا

کاربر اقا { به هیچ کاربری هم درخواست دوستی ندادم تا حالا}
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز