2777
2789
عنوان

حالم بده خیلی 💔💔

173 بازدید | 19 پست

با پسری دوست بودم قصدمون جدی بود خیلی خوب خیلی اما بخاطر بحث زیادی ک داشتیم و کار اشتباهی که انجام داد کات کردیم البته اون خیلی پیام داد ک کات نکنیم حتی گریه میکرد ولی من فقط بلاکش الان میفهمم چقدر خوب بوده چون وقتی ازش جدا شدم چند تا اتفاق افتاد ک برام ثابت شد اون خیلی خوب بوده و من همش ناشکری میکردم 


تروخدا وقتی یع خوشحالی دارید ناشکری نکنید خدا ازتون اون خوشحالی رو میگیره الان میدونم خیلی دوسم داشته انقدر باهاش بد رفتار میکردم که اگ بهم چشم نمیگفت باهاش قهر میکردم

یا ابوفاضل آقای من😍🥺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا؟🥺


چون اختلاف مذهب داشتیم خانواده هامون طرز فکرشون فرق داشت شبی ک بلاکش کردم میدونستم حالش بد میشه کلی برا حال اون گریه کردم چون فکر کرده بود بخشیدمش کلی حرف عاشقانه زده بود من هیچی نگفتم فقط بلاک کردم

یا ابوفاضل آقای من😍🥺

عب نداره زمان درستش میکنه یهتر از اینه که سال ها حسرت بخوری 



اره منم موافقم. از کجا میدونی شاید یه درصد درست شد. بهتر از اینه سالها بعد حسرتشو بخوری. پا رو غرورت بذار دو روز دنیا ارزش دلتنگی و دوری و حسرت رو نداره

عب نداره زمان درستش میکنه یهتر از اینه که سال ها حسرت بخوری 


اگ دوباره برگردیم و نرسیم بهم که بدتر اما هر شب خوابشو میبینم سر یع دو راهی بزرگ گیر کردم 

یا ابوفاضل آقای من😍🥺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز