2777
2789
عنوان

جرم

123 بازدید | 4 پست

اینک عصبیت کنن ک ب بچه هات ناخواسته اسیب بزنی اسم جرمش چیه ؟شوهر من مریضه از زمان بدنیا اومدن بچه هام میخواد تو ارامش نباشن قشنگ اینو همه فهمیدن از هر جا خرید میکنم بهشون زنگ میزنه چرتو پرت بگن منو عصبانی کنن ی بار صورت بچم لای پله های مترو داغون شد بخاطر این شرو شورش و عجله من باید چ اقدامی کنم دست از سرمون برداره

دلبر دلربا عشق سرورتون

يعني شوهرت به بچه ي خودش زنگ ميزنه ميگه مامانتو اذيت كن ؟ بعد بچه ت به حرف باباش گوش ميده و تو رو اذيت ميكنه ؟ ميتوني با بچه ت حرف بزني و بهش ياد بدي كه باباش مشگل روحي و رواني داره و نبايد به حرف باباش گوش بده . بهش بگو اون بار كه صورتت تو پله هاي متور زخمي شد به خاطر اين بوده كه به حرف من گوش ندادي . بچه هاي الآن خيلي باهوش و عاقلن . اگر مثل يه آدم بالغ باهاشون رفتار كني ميبيني هيچ فرقي با يه آدم عاقل و بالغ ندارن . حرفاتو گوش ميدن . 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

يعني شوهرت به بچه ي خودش زنگ ميزنه ميگه مامانتو اذيت كن ؟ بعد بچه ت به حرف باباش گوش ميده و تو رو اذ ...

نه این اسمش جرم نیست با شوفر بقال قصاب کارگر نونوا اینا تلفن بازی میکنه ب اصطلاح بکشی میکنه

دلبر دلربا عشق سرورتون

يعني شوهرت به بچه ي خودش زنگ ميزنه ميگه مامانتو اذيت كن ؟ بعد بچه ت به حرف باباش گوش ميده و تو رو اذ ...

خوب نیست عاقلانه رفتار کردن بچه اسمش روشه باید بچگی کنه 

دلبر دلربا عشق سرورتون

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز