2777
2789
عنوان

مادرشوهر

303 بازدید | 28 پست

برای شبه یلدا خونه ی مادرم با مادرشوهرم رو دعوت کردم، مادر و مادرشوهرم بخاطر یکم از هم خوششون نمیاد، اما مادرم همیشه حفظ ظاهر کرده و حرمت رو نگه داشته.

حالا زنگ زدم یه مادرشوهرم میگم خونه ی مامانمو دعوت کردم برای شب یلدا شما هم بیایید، میگه من نمیام! من که میدونم بخاطر مامانم نمیاد، اصلا نه حفظ ظاهر میکنه نه خرمت نگه میداره، برخلاف مادرم.

بنظرتون من با مادرشوهرم چطور رفتار کنم؟ وقتی حرمت خانواده م رو نگه نمیدارن، من رفت و آمدم رو با خانواده ی شوهر قطع کنم؟؟؟؟ نظرتون چیه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه قطع نکن عزیزم بیخیال باش و کاری به کار رابطه شون نداشته باش.شما که دعوتش کردی خودش نیومده،از بودن کنار خونواده ت لذت ببر بعدا هم جای هیچ گله گی نداره که چرا به ما نگفتی!

به عنوان یه خانوم متاهل در شان خودم نمیبینم که جواب هیچ مردی رو در این سایت بدم👊 خدای خوبم به ما رحم کن و امام مظلوم و غریبمون رو بهمون برگردون و مارو نجات بده🤲

چ اصراری دارید یجا جمعشون کنید؟

چ اصراریه مادرتون تو فشار بذارید ک حفظ ظاهر کنه

خیلی خوب و راحت و روی گشاده با هر دو طرف رفت و امد کنید ولی جدا ازهم

اکثرا همینن پیش هم باشن دلخوری پیش میاد تیکه میندازن ناراحتی و دلخوری میشه

واس همون هر مجلسی دارید جدا جدا بگیرید

ب ....ک نمیاد

چ بهتر

حالا شب یلدا میخاستی قیافه درهم اونم تحمل کنی

اتاقا بهترباخانواده ت حال کن

سلام عزیزم اگر نظراتت بامن متفاوته اگر مخالف حرف و ایده و عقیده  من هستی اگر احساس فرهیختگی داری و پیام منو بی فرهنگی میدونی خواهش میکمم ریپلای نکن و نظر عقده و سطح فرهنگ تو برای خودت حفظ کن و نگهدار بدون باهمون کلمه اول ک حس کنم میخای ابراز عقیده کنی من دیگ بقیه شو نمیخونم و جوابی هم نمیدم همونطور ک من بارها مخالف عقیده ای بودم ولی خوندم و گذشتم

خب رابطه خوبی ندارن باهم

برعکس مادرت که سیاست داره و ظاهرشو حفظ میکنه

مادرشوهرت سیاست نداره و ساده ست ، رک‌حرفشو زده

تک تک دعوت کن چه لزومی داره با هم دعوت کنی

حالا این وسط قطع رابطه چیه ، تقی به توقی میخوره قطع رابطه 

با هانواده خودت میتونی قطع رابطه کنی ؟!


ببخشید اگه تند حرف زدم اعصاب برام نزاشتن نی نی سایتی ها 

دوراهی بین مـَـعرفت و مـَــنفعت ، تنها جاییه که ذات آدما مشخص میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز