2777
2789
عنوان

بزرگ شدن سینه

966 بازدید | 21 پست

دوستان من سینه هام طی دو سه ماه اخیر حس میکنم افزایش سایز داشته و اینکه من استعداد ندارم توی بزرگ شدن سینه هام قبلا هم سونو انجام دادم گفتن فیبروکیست داری ، وزنمم ثابت مونده کاری نکردم واسه ی افزایش سایز دلیلش چی میتونه باشه خطرناک نیست؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پرولاکتین بالا نیس؟

پسر عزیزم آراس جان چه خوب شد که به زندگی من و بابایی پا گذاشتی دار و ندار ماااادر🥰😘👈سنسیز دونیاما لعنت جانیمamir hossein، با افتخار تورکم😎درخواست دوستی قبول‌نمیکنم🌸
نه گلم ازمایش دادم چند وقت پیش ۳۵۰ بود ، ممکنه اشتباه باشه؟!

اشتباه بشه خودشون میگن مجدد بیا

ولی ۵ ماه یکبار باید چک کنی

شنبلیله رازیانه نخوری 

پسر عزیزم آراس جان چه خوب شد که به زندگی من و بابایی پا گذاشتی دار و ندار ماااادر🥰😘👈سنسیز دونیاما لعنت جانیمamir hossein، با افتخار تورکم😎درخواست دوستی قبول‌نمیکنم🌸
برو دکتر یه سونو سینه برات می نویسه انشاالله که چیزی نیست  سعی کن لباسای تنگ نپوشی

اصلا عادت ب پوشیدن لباس تنگ و حتی لباس زیر ندارم فقط بیرون میرم لباس زیر میپوشم هیچ کاریم نمیکنم برای افزایش سایز ولی دکتر گفت تنبلی تخمدان دارم بنطرتون ربطی داره؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

من اینم

مامانیمن | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز