2777
2789
عنوان

ایفون بگیرم؟

165 بازدید | 31 پست

دوستان لطفا تخصصی راهنماییم کنید من میخوام ایفون ۱۲پرومکس بخرم لطفا بگید معابش چیه میتونم برنامه هایی مثل روبیکا یا آپ آبانک و نشان و بلد نصب کنم و اینکه ایا از خریدش پشیمون نمیشم تا حالا فقط سامسونگ داشتم 

عزیزم گوشی من ایفونه خیلی راضیم قبلش سامسونگ استفاده میکردم  حتما اگه در توانت هست بگیر  ولی بعدا دیگه کار با سامسونگ اینا برات سخت میشه

انقد دوس دارم سر سفره با غذا بازی کنم بعد ازم بپرسن چی شده؟بگم هیچی و برم تو اتاقم ولی نمیشه لامصب همیشه گشنمه  کاربری دست دونفره:)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قبلا میشد اخیرا دیگه اصلا اپ های بانکی نصب نمیشن ظاهرا من قبلا نصب کردم  نمیدونم راستو دروغشو  کلا درست نیست نصب برنامه خارج از اپ استور  بخاطر امنیتش  ایفون قبول نمیکنه 

انقد دوس دارم سر سفره با غذا بازی کنم بعد ازم بپرسن چی شده؟بگم هیچی و برم تو اتاقم ولی نمیشه لامصب همیشه گشنمه  کاربری دست دونفره:)
عزیزم گوشی من ایفونه خیلی راضیم قبلش سامسونگ استفاده میکردم  حتما اگه در توانت هست بگیر  و ...

ممنون جواب دادی ولی محدودیت هایی که ازش میگن چی اخه امکانات سامسونگ خوبه میترسم ایفون این امکانات و راحتی رو نداشته باشه

ممنون جواب دادی ولی محدودیت هایی که ازش میگن چی اخه امکانات سامسونگ خوبه میترسم ایفون این امکانات و ...

 روبیکا اینا روش نصب نمیشه درسته ولی خب اپ های دیگه تلگرام اینا هستن  منظورت کدوم محدودیت هاست بگو تا توضیح بدم 

انقد دوس دارم سر سفره با غذا بازی کنم بعد ازم بپرسن چی شده؟بگم هیچی و برم تو اتاقم ولی نمیشه لامصب همیشه گشنمه  کاربری دست دونفره:)
واقعا مرددم واسه خریدش به شدت نگران پسیمون شدنم هستم اخه زیاد با گوشی کار میکنم و امکانات برام مهمه

تنها چیزی که بعدا روی اعصابت خواهد رفت باتری هلثه و الاهمه جوره اکیه

روبیکا و،،،میشه روی سیستم لپ تاپ هم داشت

اقا الکی نگو وقتی ایفون نداری من الان برنامه بانکی هم دارم

عزیزم گفتم که قبلا نصب کردم  نیازی نیست بیام دروغ بگم شوهرم میگفت صاپ دیگه رو ایفون نصب نمیشه برای همین گفتم  


انقد دوس دارم سر سفره با غذا بازی کنم بعد ازم بپرسن چی شده؟بگم هیچی و برم تو اتاقم ولی نمیشه لامصب همیشه گشنمه  کاربری دست دونفره:)
همین که نمیشه برنامه بانکی بریزی توش یا نشان و بلد

خب من اصلا از این اپ ها استفاده نمیکنم 

انقد دوس دارم سر سفره با غذا بازی کنم بعد ازم بپرسن چی شده؟بگم هیچی و برم تو اتاقم ولی نمیشه لامصب همیشه گشنمه  کاربری دست دونفره:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز