2777
2789
عنوان

سوال

18 بازدید | 0 پست

بچه ها گیر یه آدم بی وجدان خودخواه افتادم چی کار کنم. هفت ساله یه جا کار می کنم. نه بیمه دارم نه حقوق درست. حقوق یک ماهو تیکه تیکه می ده. اونم باید التماسش کنم و هی بگم و پیام و رنگ. الان تازه داره حقوق آبانمو می ده. اونم دو تومنش مونده. جونم به لبم رسید تا داد. دلم می خواد تا آبانم تسویه شد ازونجا بیام بیرون. ولی حقوق اذرمو چی کار کنم. اگه همچنان برم که پول نمی ده. همش تیکه تیکه می ده آدم حرصش درمیاد. اگه نرم که باید قید پولمو بزنم. شما بودین چی کار می کردین. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دلم گرفته

_m_s_ | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792