2777
2789

ایشالا باردار میشی 

بعد ۶ ماه دوباره اقدام کن

..⣠⠴⠚⡙⠙⠲⣤⣠⠖⢋⡛⠙⠲⣄..⠀ ⣴⠃⣰⠟⠉⠙⢦⡈⢁⣾⡟⠉⠳⣆⠸⣇⠀ ⣿⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠛⠛⠁⠀⠀⠀⡿⠄⣿⠄ ⠸⡄⠸⣇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⠃⣰⡏⠀ ⠀⠙⣆⠙⢧⡀⠀⠀⠀⠀⢀⡴⠃⣰⠏⠀⠀ ⠀⠀⠈⠳⣄⠙⠶⣄⣀⠴⠋⣠⠞⠁⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠈⠓⢦⡈⢡⣰⠞⠁⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😘😘خداکن

ایشالا

..⣠⠴⠚⡙⠙⠲⣤⣠⠖⢋⡛⠙⠲⣄..⠀ ⣴⠃⣰⠟⠉⠙⢦⡈⢁⣾⡟⠉⠳⣆⠸⣇⠀ ⣿⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠛⠛⠁⠀⠀⠀⡿⠄⣿⠄ ⠸⡄⠸⣇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⠃⣰⡏⠀ ⠀⠙⣆⠙⢧⡀⠀⠀⠀⠀⢀⡴⠃⣰⠏⠀⠀ ⠀⠀⠈⠳⣄⠙⠶⣄⣀⠴⠋⣠⠞⠁⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠈⠓⢦⡈⢡⣰⠞⠁⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀️

فعلا خودتو تقویت کن گلم بدنت باید قوی بشه،مراقبت های سقط دقیقا مثل مراقبت های زایمان باید باشه گرمی زیاد بخور روغن کرمانشاهی چیزای مقوی و قرص ویتامین و اهن بعد از دوماه برو دکتر اقدام کن

هفت ساله خاک خورده ی نی نی سایتم✋صدای خنده هام همیشه همه جا پربود،😂همه رو میخندوندم🤗توهر جمعی میرفتم انقدرشیطنت میکردم که ذاتا کسی دیده نمیشد😁عاشق تعامل با مردم بودم.بارون،رقصیدن،قدم زدن،بچه های کوچیک خوشحالم میکردن❤️.انقدر زنده بودم که نمشد انکارم کنی...چندسالیه که هرکی بهم میرسه میگه چقدر کم حرف شدی😔مادرم ساعتها میشینه باهام شوخی میکنه من الکی میزنم زیر قهقهه ولی چشام نمیخنده بعدش سرشو میندازه پایین و سکوت میکنه😔😔😔نه واس خوب شدن حال دلم صلوات میخوام نه دعا میدونم دیگه خوب نمیشم
ممنون چشم

چشمت بی بلا همچنین مراقب روحیت باش میدونم روزای سختی رو از لحاظ جسمی مخصوصا روحی داری ولی بدون تنها نیستی و بیشتر نی نی سایتی ها این تجربه رو داشتن.و طبق نظریه بعضی از دکترا ناراحتی استرس و افسردگی باردارشدنت رو به تاخیر میندازه پس اولش بخاطر از دست دادن بچه دوران سوگت رو بگذرون بعدش قوی تر شو❤️

هفت ساله خاک خورده ی نی نی سایتم✋صدای خنده هام همیشه همه جا پربود،😂همه رو میخندوندم🤗توهر جمعی میرفتم انقدرشیطنت میکردم که ذاتا کسی دیده نمیشد😁عاشق تعامل با مردم بودم.بارون،رقصیدن،قدم زدن،بچه های کوچیک خوشحالم میکردن❤️.انقدر زنده بودم که نمشد انکارم کنی...چندسالیه که هرکی بهم میرسه میگه چقدر کم حرف شدی😔مادرم ساعتها میشینه باهام شوخی میکنه من الکی میزنم زیر قهقهه ولی چشام نمیخنده بعدش سرشو میندازه پایین و سکوت میکنه😔😔😔نه واس خوب شدن حال دلم صلوات میخوام نه دعا میدونم دیگه خوب نمیشم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شام غریبان🖤

mahroo1234 | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز