2777
2789
عنوان

چای ساز

89 بازدید | 3 پست

من چای ساز رو همی دارم کتری قوریش شیشه ایه فقط اینکه هروقت کتری به جوش میاد اتومات خاموش میشه و چایی با حرارت دم میکشه احساس میکنم تا چایی دم بکشه اون داغی اولو نداره برای شما هم همینه یا برا من مشکل داره؟

عزیزم برندش چیه؟! فقط یه دکمه داره؟ برا منم رو همه ولی چندتا دکمه داره ،water برا جوش اومدن آبه که وقتی جوش اومد خاموش میکنه بعد چایی دم میکنم یا قهوه، هم گزینه tea  داره و هم coffe که دما رو برا دم کشیدن چایی یا قهوه نگه میداره

عزیزم برندش چیه؟! فقط یه دکمه داره؟ برا منم رو همه ولی چندتا دکمه داره ،water برا جوش اومدن آبه که و ...

یونیک هست

نه فقط کلید رو دسته کتریه با اون روشن خاموش میشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینجوری که یه دکمه داشت کتری برقی بود قبلا چایی ساز باید دکمه برا چایی هم داشته باشه حداقل🧐خوب وقتی دمای آب اومد پایین مثلا ۸۰ درجه مجدد دکمشو بزنین که جوش بیاد و دما بیاد بالا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز