من چای ساز رو همی دارم کتری قوریش شیشه ایه فقط اینکه هروقت کتری به جوش میاد اتومات خاموش میشه و چایی با حرارت دم میکشه احساس میکنم تا چایی دم بکشه اون داغی اولو نداره برای شما هم همینه یا برا من مشکل داره؟
عزیزم برندش چیه؟! فقط یه دکمه داره؟ برا منم رو همه ولی چندتا دکمه داره ،water برا جوش اومدن آبه که وقتی جوش اومد خاموش میکنه بعد چایی دم میکنم یا قهوه، هم گزینه tea داره و هم coffe که دما رو برا دم کشیدن چایی یا قهوه نگه میداره
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اینجوری که یه دکمه داشت کتری برقی بود قبلا چایی ساز باید دکمه برا چایی هم داشته باشه حداقل🧐خوب وقتی دمای آب اومد پایین مثلا ۸۰ درجه مجدد دکمشو بزنین که جوش بیاد و دما بیاد بالا