2777
2789
عنوان

پشیمونم کرد🥲

193 بازدید | 19 پست

بعد از دو سال بهش پیام دادم که قهرمون رو تموم کنیم ، چون دیگه اون چیزایی که سرش ناراحت بودم ازش برام مهم نیستن اصلا 

جوابمو داد 

خوش رو ام جواب داد 

ولی چه جواب دادنی 

مثلا آنلاینه جواب نمیده میره ۷ ساعت بعد میاد جواب میده

...

چکار کنم باهاش؟

این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو که طاقت دوریشو نداری تحمل کن

طاقت دارم اگه نداشتم که همون موقع ولش نمی‌کردم

ولی پیش خودم گفت حالا یه فرصت بهم بدیم‌چون اون موقع رابطمون خیلی خوب بود 

این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗
طاقت دارم اگه نداشتم که همون موقع ولش نمی‌کردم ولی پیش خودم گفت حالا یه فرصت بهم بدیم‌چون اون موقع ...

بعد دو سال خب اون قیدتو زده بوده کاش پیام نمیدادی 

حالا هم شروع کننده پیام نباش اگه خودش پیام داد جوابشو بده 

.

بعد دو سال خب اون قیدتو زده بوده کاش پیام نمیدادی  حالا هم شروع کننده پیام نباش اگه خودش پیام ...

دوست پسرم نیست هااا 

دختره 

دوستمه

این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز