سلام دوستان
من سه تا سقط داشتم و به دلیل سقط هایی که داشتم دکتر عارفی برام ivig تجویز کردن و من ۷ دوره مصرف کردم و چند دوره مجبور شدم آزاد تهیه کنم این سرم رو
الان ۴ ویال از دوره بارداریم مونده ، اگه کسی به این سرم نیاز داشت میتونه به من پیام بده
من با همون قیمتی که پارسال خریدم میفروشم