تو اقدامم . ولی باردار نیستم . پهلو سمت چپم گرفته . یه درد دائمی دارم انگار . شدید نیست و خب درد دارم .
فقط پهلو سمت چپم چیکار کنم ؟ از چی میتونه باشه ؟
باردار نیستم به دلیل اینکه ۷ ماه اقدامم ۴ روز پیش پری تموم شد دیشب فقط اقدام داشتم تازه .
کمکم کنید اگه تجربه دارید