2777
2789
عنوان

رژ لب دائم

247 بازدید | 10 پست

سلام خوبین 

بچه ها کسی تجربه داره رژ دائم بزنه بعد ماندگاری چقدره با خط لب بزنم بهتر یا همون رژِ ب تنهایی

اگه امضام رو خوندی  یه صلوات بفرست به عشقم  برسم شایدخدا شنید🤍🌱 به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود❤️🥺 روزیی که به تو برسم قطعا زمین و آسمان از خوشحالی من به وجد می آیند و آن روز انقلاب جدیدی برای عشق و دوست داشتن  خواهد بود 

جاری من زد نرفت ترمیمش کمرنگ شده در حال محو شدنه پشیمون میشی نزن

عاشقانه ای برای دخترم!😊❤ ‌‌‌‌‌‌‌‌.                                               در سنت من آزادی معنای دیگری دارد.پس تو آزادی!آزاد در اندیشه...آزاد در بیان احساسات...و آزاد از تمام زنجیرهای پوسیده ای که سالهاست گلوی دختران را خفه کرده است!                        تو آزادی برای نشاندن پررنگترین لبخندهای دنیا برروی لبانت!      تو آزادی برای شکستن تمام سدهایی که راه موفقیت تورا میبندن! اما....اما فراموش نکن!همین لبخندهای دلبرانه ات که هوش از سر مادرانه ام می برد،حرمت دارد...!آن را روانه هر که از راه رسید نکن !دنیا را زیبا ببین اما حواست باشدگاهی گرگها هم لباس میش به تن دارند! خوب حواست باشد که احساساتت به تاراج نرود!دخترم،زیبایی تو حرمت دارد. تپش های قلبت را کنترل کن که با هر تعریف از زیبایی تو تندتر نتپد و خون را در گونه های تو نپاشد!دخترم باز هم تو آزادی! اما در سنت من آزادی برای تو نجابت،موفقیت،و اعتماد به نفس واقعی می سازد،مراقب باش که به غرور و عزت نفس تو خدشه ای وارد نشود! آزاد باش اما لطفا به سنت من! آزادی را در بی بند و باری و عقاید روشنفکرانه این روزها اشتباه نگیر،تو آزادی و اینها فقط حرفهای عاشقانه ی یک مادر نگران است.                                                                          همین❤

شیدینگ لب قشنگه ولی خط لب و پررنگ کردن لب دیگه کمتر دیدم کسی انجام بده!

ازونجایی که درمورد هر موضوعی نظر نمیدم ؛ پس اگه نظرمو یه جا گفتم که مخالفش بودی لطفا ریپلای نکن نمیخوام متقاعدم کنی،چون نظرم طبق تجربه خودمه😊••••••• امروز دوم شهریور۱۴۰۲با خودم عهد میبیندم که بجز راهنمایی و مشاوره در حد درک و فهم خودم از موضوع بحث؛ در هیچ تاپیکی پست نگذارم و البته بجز موارد فان ؛؛ و هیچ‌وقت در تاپیک های تعریف از خانواده اعم از پدر،مادر،خواهر،برادر،همسر و فرزند شرکت نکنم ،چون هروقت شرکت کردم بعدش کلی انرژی منفی روانه زندگی خودم و اون افراد شد!!! •••••••••روابط دوستانه یا عاشقانه تو باید عامل کاهش استرست باشن نه بیشتر شدنش،باید منبعی برای آروم شدن تو، پیشرفت خوشحالی و آسون تر شدن مسیر زندگیت باشن، اونا باید باشن تا از زندگیت لذت بیشتری ببری و حالت خوب باشه کنارشون نه برعکسش،زندگی خودش به اندازه کافی سخت هست•••••••••

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جاری من زد نرفت ترمیمش کمرنگ شده در حال محو شدنه پشیمون میشی نزن

واقعا از چ نظر پشیمون میشم ؟؟

اگه امضام رو خوندی  یه صلوات بفرست به عشقم  برسم شایدخدا شنید🤍🌱 به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود❤️🥺 روزیی که به تو برسم قطعا زمین و آسمان از خوشحالی من به وجد می آیند و آن روز انقلاب جدیدی برای عشق و دوست داشتن  خواهد بود 
شیدینگ لب قشنگه ولی خط لب و پررنگ کردن لب دیگه کمتر دیدم کسی انجام بده!

خودمم اتفاقا بیشتر تو فکر شیدینگم تا رژ والا 

اگه امضام رو خوندی  یه صلوات بفرست به عشقم  برسم شایدخدا شنید🤍🌱 به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود❤️🥺 روزیی که به تو برسم قطعا زمین و آسمان از خوشحالی من به وجد می آیند و آن روز انقلاب جدیدی برای عشق و دوست داشتن  خواهد بود 
من زدم.دوبار.یه هفتم نموند

واااا حتما موادش بد بوده😶

اگه امضام رو خوندی  یه صلوات بفرست به عشقم  برسم شایدخدا شنید🤍🌱 به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود❤️🥺 روزیی که به تو برسم قطعا زمین و آسمان از خوشحالی من به وجد می آیند و آن روز انقلاب جدیدی برای عشق و دوست داشتن  خواهد بود 
خودمم اتفاقا بیشتر تو فکر شیدینگم تا رژ والا 

آرایش کمرنگ و طبیعی همیشه مد و شیک هست.

ازونجایی که درمورد هر موضوعی نظر نمیدم ؛ پس اگه نظرمو یه جا گفتم که مخالفش بودی لطفا ریپلای نکن نمیخوام متقاعدم کنی،چون نظرم طبق تجربه خودمه😊••••••• امروز دوم شهریور۱۴۰۲با خودم عهد میبیندم که بجز راهنمایی و مشاوره در حد درک و فهم خودم از موضوع بحث؛ در هیچ تاپیکی پست نگذارم و البته بجز موارد فان ؛؛ و هیچ‌وقت در تاپیک های تعریف از خانواده اعم از پدر،مادر،خواهر،برادر،همسر و فرزند شرکت نکنم ،چون هروقت شرکت کردم بعدش کلی انرژی منفی روانه زندگی خودم و اون افراد شد!!! •••••••••روابط دوستانه یا عاشقانه تو باید عامل کاهش استرست باشن نه بیشتر شدنش،باید منبعی برای آروم شدن تو، پیشرفت خوشحالی و آسون تر شدن مسیر زندگیت باشن، اونا باید باشن تا از زندگیت لذت بیشتری ببری و حالت خوب باشه کنارشون نه برعکسش،زندگی خودش به اندازه کافی سخت هست•••••••••
آرایش کمرنگ و طبیعی همیشه مد و شیک هست.

اره همینطوره💌💓

اگه امضام رو خوندی  یه صلوات بفرست به عشقم  برسم شایدخدا شنید🤍🌱 به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود❤️🥺 روزیی که به تو برسم قطعا زمین و آسمان از خوشحالی من به وجد می آیند و آن روز انقلاب جدیدی برای عشق و دوست داشتن  خواهد بود 
پیش دختر عموم زدم.خودش که میگفت خوبه.الله اعلم

والا شنیدم بوده تا یک ساِل هم ماندگاری داشتن 

اگه امضام رو خوندی  یه صلوات بفرست به عشقم  برسم شایدخدا شنید🤍🌱 به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود❤️🥺 روزیی که به تو برسم قطعا زمین و آسمان از خوشحالی من به وجد می آیند و آن روز انقلاب جدیدی برای عشق و دوست داشتن  خواهد بود 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز