2777
2789

بهش میگن ورم یه طرفه

یه طرف بینی ورمش بیشتر میخابه یه طرفش نه

اینجوری میشه

تاريك انديشان هميشه سعى مى كنندزنان را در «سياهى» نگه دارند؛آنها از روشن شدن ذهن زن مى ترسند !چون خوب ميدانند اگر زن بداند،به فرزندانش هم ياد ميدهد !

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درست میشه به نظرتون؟

ببین ۲۱روز خیلی زوده که بتونی بگی مشکل بینیت از ورمه یا واقعا بینیت کج شده

من تاپیکای قبلیتم دیدم بنظرم بینیت نسب به چند روز پیشت هم بهتره

نگران نباش درست میشه

تاريك انديشان هميشه سعى مى كنندزنان را در «سياهى» نگه دارند؛آنها از روشن شدن ذهن زن مى ترسند !چون خوب ميدانند اگر زن بداند،به فرزندانش هم ياد ميدهد !
واقعا؟؟؟😃😃چه امیدوارکننده بود حرفتون مرسی 😍😍

آره جای نگرانی نداره

حتی بخاطر ورم ممکنه نفس کشیدنت به مشکل بخوره

صبر کن تا بگذره

زیاد به آینه نگاه نکن تا حساس نشی و درنظر بگیر که حتی سوراخ بینی های طبیعی هم شبیه بهم نیست

هیچ بینی عملی سوراخا کاملا هم اندازه نمیشن بالاخره درحد میلی متر خطا دارن 

تاريك انديشان هميشه سعى مى كنندزنان را در «سياهى» نگه دارند؛آنها از روشن شدن ذهن زن مى ترسند !چون خوب ميدانند اگر زن بداند،به فرزندانش هم ياد ميدهد !
منم نزدیک ببست روزه عمل کردم هر روز بینیم ی شکلیه😂 مال منم ورم یک طرفه داره ولی میگن ب مرور درست ...

مبارکتون باشه ایشالله که درست شه من الان پره های بینیم خیلی ورم داره از قبلشم بزرگ تره هی امیدوارم کوچیک بشه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز