anarkhnom مدیر استارتر عضویت: 1400/10/16 تعداد پست: 910 عنوان عمل بینی +عکس 261 بازدید | 12 پست سلام دوستان کسانی که تجربه دارن لطفا بیان ۲۱ روزه عمل کردم به نظرتون این یه وری شدن بینیم از ورمه ؟ خیلی نگرانم 1402/09/22 | 11:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نازنازز عضویت: 1398/09/04 تعداد پست: 14631 بهش میگن ورم یه طرفهیه طرف بینی ورمش بیشتر میخابه یه طرفش نهاینجوری میشه تاريك انديشان هميشه سعى مى كنندزنان را در «سياهى» نگه دارند؛آنها از روشن شدن ذهن زن مى ترسند !چون خوب ميدانند اگر زن بداند،به فرزندانش هم ياد ميدهد !
anarkhnom مدیر استارتر عضویت: 1400/10/16 تعداد پست: 910 بهش میگن ورم یه طرفه یه طرف بینی ورمش بیشتر میخابه یه طرفش نه اینجوری میشه درست میشه به نظرتون؟
نازنازز عضویت: 1398/09/04 تعداد پست: 14631 درست میشه به نظرتون؟ ببین ۲۱روز خیلی زوده که بتونی بگی مشکل بینیت از ورمه یا واقعا بینیت کج شدهمن تاپیکای قبلیتم دیدم بنظرم بینیت نسب به چند روز پیشت هم بهترهنگران نباش درست میشه تاريك انديشان هميشه سعى مى كنندزنان را در «سياهى» نگه دارند؛آنها از روشن شدن ذهن زن مى ترسند !چون خوب ميدانند اگر زن بداند،به فرزندانش هم ياد ميدهد !
anarkhnom مدیر استارتر عضویت: 1400/10/16 تعداد پست: 910 ببین ۲۱روز خیلی زوده که بتونی بگی مشکل بینیت از ورمه یا واقعا بینیت کج شده من تاپیکای قبلیتم دیدم ب ... واقعا؟؟؟😃😃چه امیدوارکننده بود حرفتون مرسی 😍😍
black_black عضویت: 1401/11/20 تعداد پست: 12508 منم نزدیک ببست روزه عمل کردمهر روز بینیم ی شکلیه😂مال منم ورم یک طرفه داره ولی میگن ب مرور درست میشه
نازنازز عضویت: 1398/09/04 تعداد پست: 14631 واقعا؟؟؟😃😃چه امیدوارکننده بود حرفتون مرسی 😍😍 آره جای نگرانی ندارهحتی بخاطر ورم ممکنه نفس کشیدنت به مشکل بخورهصبر کن تا بگذرهزیاد به آینه نگاه نکن تا حساس نشی و درنظر بگیر که حتی سوراخ بینی های طبیعی هم شبیه بهم نیستهیچ بینی عملی سوراخا کاملا هم اندازه نمیشن بالاخره درحد میلی متر خطا دارن تاريك انديشان هميشه سعى مى كنندزنان را در «سياهى» نگه دارند؛آنها از روشن شدن ذهن زن مى ترسند !چون خوب ميدانند اگر زن بداند،به فرزندانش هم ياد ميدهد !
anarkhnom مدیر استارتر عضویت: 1400/10/16 تعداد پست: 910 منم نزدیک ببست روزه عمل کردم هر روز بینیم ی شکلیه😂 مال منم ورم یک طرفه داره ولی میگن ب مرور درست ... مبارکتون باشه ایشالله که درست شه من الان پره های بینیم خیلی ورم داره از قبلشم بزرگ تره هی امیدوارم کوچیک بشه
آززیی عضویت: 1398/10/10 تعداد پست: 1519 مبارکتون باشه ایشالله که درست شه من الان پره های بینیم خیلی ورم داره از قبلشم بزرگ تره هی امیدوارم ک ... وای منم، از قبلش بزرگتره، ینی کوچکتر میشه؟
فگار عضویت: 1401/04/29 تعداد پست: 7435 نه گلم سنندج اها عزیزم میشه اسم دکتر تو بگی راضی هستی از کارش؟ برای یکی دوستام میخوام طرفای ایلام هست
anarkhnom مدیر استارتر عضویت: 1400/10/16 تعداد پست: 910 اها عزیزم میشه اسم دکتر تو بگی راضی هستی از کارش؟ برای یکی دوستام میخوام طرفای ایلام هست والا فعلا نمیشه نظری بدم تا خوابیدن ورم نظری ندارم