2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من ناهار امروزم اینه برنج محلی رو بصورت کته میذازم ..‌ گوشت چرخ کرده رو بهش پیاز رنده شده و ادویه میزنم و کباب تابه ای درست میکنم گوجه هم حلقه خورد میکنم سرخ میکنم ..‌ با نارنج و سبزی خوردن و دوغ

قیافه من 🔫😑😑 وقتی توی تاپیک خانومای باردار میرم۰۰۰ از پشت بوم صدای گربه میاد روی بچم اثر نذاره🔫😑 با هندزفری آهنگ گوش دادم بچم ناقص نشه🔫😑تو لقمم مو بود نپیچه دور گردن بچم خفه شه🔫😑یدونه کنجد رو نون بود بچم سقط نشه🔫😑 موز خوردم بچم نیوفته🔫😑 چایی داغ خوردم بچم نسوزه🔫😑 الویه خوردم تخم مرغ خام توی سسش رو بچم اثر نذاره🔫😑 حالت تهوعم قطع شده بچم نمرده باشه🔫😑 داشتم بستنی میخوردم یه تیکش افتاد رو شکمم سنگین نباشه بچم سقط بشه🔫😑😑 درو محکم کوبیدم گوش بچم پاره نشه🔫😑باد پرده رو تکون داد نوار سرپی توی پرده توی هوا معلق نشه روی بچم اثر بزاره🔫😑😑 بچه فامیل با لیزر اسباب بازی انداخت رو شکمم واسه بچم ضرر نداره🔫😑 عطر میزدم تاپم نازک بود ریخت رو شکمم بچم خفه نشه🤕😑😑 کشمش خوردم بچم فلان نشه... یدونه بالشت جابجا کردم بچم ال نشه... مادر شوهرم با این وضعم میخاد بیاد خونمون شب نشینی، مگه چند روز دیگه داری تا زایمان؟ دوهفتمه عزیزم🔫😑😑😑 خواستم بدونی که تا ابد هرجا ۲۰۷ مشکی ببینم قلبم مچاله میشه بخاطر تو 💔🕊

عدس پلو 

لوبیا پلو 

ما یه غذا داریم یه اسمی داره یادم رفته 

پیاز داغ میکنیم ، گوشت چرخ شده را توش تفت میدیم و ادویه و نمک میزنیم و روش پوره گوجه میریزیم میزاریم با اب گوجه بپزه 

بعد سیب زمینی را جدا سرخ میکنیم موقع خوردن کنار اون خورشتش میریزیم ( میتونید رب هم بزنید و کمی اب ولی با اب گوجه خیلی خوب میشه ، من گاهی به اون ترکیب لوبیا سبز هم میزنم )

کاربر خیلی قدیمی هستم ... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز