fatemeh_zh مدیر عضویت: 1402/09/12 تعداد پست: 78 عنوان ورم رحم | مشاهده متن کامل بحث + 3667 بازدید | 18 پست من ورم رحم دارم مث خانومای بارداراول فک کردم باردارم ولی هم سونو رفتم هم پریود شدم ولی رحمم خیلی ورم داره تو سونو هیچی نبود گفتن نرماله دکترم گقته سالمی پس بنظرتون علت ورم رحمم چیه چطوری از بین ببرم؟ 1402/09/20 | 21:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fatemeh_zh مدیر استارتر عضویت: 1402/09/12 تعداد پست: 78 مگه سونو ندادین؟ بله هم سونورحم هم شکم و لگن و دوتا بیبی چک هم زدم منفی پریودم هستم
98989876 عضویت: 1402/08/03 تعداد پست: 3249 بله هم سونورحم هم شکم و لگن و دوتا بیبی چک هم زدم منفی پریودم هستم خب وقتی سونو میدینمعلوم میشه دیگهبازدار نیستیناون ورم بخاطر نفخ و پریودی هست
fatemeh_zh مدیر استارتر عضویت: 1402/09/12 تعداد پست: 78 خب وقتی سونو میدین معلوم میشه دیگه بازدار نیستین اون ورم بخاطر نفخ و پریودی هست آهان مرسی عزیزم 💓
مامان_دردونه2 عضویت: 1389/07/19 تعداد پست: 500 آخه فقط زیر شکم نکنه حامله باشم سلام. شما چند سالتونه؟ قدر خودتو بدون. تادیگران هم احترام بزارن بهت.