2777
2789
متوجه نشدم چی گفتی


میگمم حسم به آدمای اطرافم اینکه اونا فک میکنن من اوسکولم:///// نمی‌دونم چرااا همش اینو حس دارم و شاید بخاطر این باشه که باهاشون اوکی نمیشمم..خشکم باهاشون

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

جواب خودتو دادی اعتماد به نفس نداری این کم مشکلی نیستااا






‏اگه چیپس لیمویی دوس داری نمیخوام نظرتو راجع به هیچ چیز دیگه ای بدونم.     میشه اگه دوست داشتی دعا کنی من خوب شم :((((

میگمم حسم به آدمای اطرافم اینکه اونا فک میکنم من اوسکولم:///// نمی‌دونم چرااا همش اینو حس دارم و شای ...

تو باهاشون اوکی نمیشی و فکرمیکنی شاید اینجوری اونا فکرکنن اوسکولی که اوکی نمیشی؟

اره؟

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫

[QUOTE=320518443]تو باهاشون اوکی نمیشی و فکرمیکنی شاید اینجوری اونا فکرکنن اوسکولی که اوکی نمیشی؟ اره؟[/QUQUO

وایی آرههه دقیقااا بعد که میرمم سمتشون حس میکنمم برعکس فکر میکننن..همش میترسم منو نخان....

آره درسته....

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم رو بخون روانشناسیه خیلی تو مشکلات کمکت می کنه

‏اگه چیپس لیمویی دوس داری نمیخوام نظرتو راجع به هیچ چیز دیگه ای بدونم.     میشه اگه دوست داشتی دعا کنی من خوب شم :((((

[QUOTE=320518443]تو باهاشون اوکی نمیشی و فکرمیکنی شاید اینجوری اونا فکرکنن اوسکولی که اوکی نمیشی؟ ار ...

اینو بدون که آدما فکرای مختلفی میکنن یکی ممکنه این فکرو راجع بهت بکنه یکی هم نکنه بستگی به شخصیت و طرز فکز خودشون داره

تو کاری که فکرمیکنی درسته و بهت حس خوبی میده و باهاش اوکی هستی انجام بده 

مثلا اگه ازشون خوشت میاد بهشون کشش داری دوس داری باهاش ارتباط برقرار کنی این کارو بکن 

اگه خوشت نمیاد پس ارتباط برقرار نکن

همیشه اولویت خودت باش  نه فکر دیگران

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
اینو بدون که آدما فکرای مختلفی میکنن یکی ممکنه این فکرو راجع بهت بکنه یکی هم نکنه بستگی به شخصیت و ط ...

آره دوست دارم ولی من از وقتی که مدرسمو عوض کردم اینجوری شدم... نمیتونم باهاشون اوکی شممم از همه حس دوری دارم ...بخاطر همینه اینجوریم آره من اعتماد به نفس و...ندارممم

آره دوست دارم ولی من از وقتی که مدرسمو عوض کردم اینجوری شدم... نمیتونم باهاشون اوکی شممم از همه حس د ...

پادکست و ویدیوهای روانشناسی مربوط به موضوعت رو تو گوگل پیدا کن کمکت میکنه

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز