2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

داشتین؟ مگه نمیگن درمان نداره فقط باید کنترل بشه 

اره ببینید دورانی داره که عود میکنه و بعد فروکش میکنه ، خدا رو شکر الان دو ساله مشکلی ندارم، مراقب تغذیه اش باشید، یبوست پیدا نکنه، غذای مونده نخوره، گوشت قرمز کمتر بخوره،

چ بیماری؟ سرطان حساب میشه؟ بچه ام چی به سرش داره میاد  من خیلی نگرانم

 دکتر رضا فاطمي خوبه ، تهرانه، احتمالا کرونوسکوپی بگیرن، و نمونه برداری میکنن از التهاب روده ، پیگیر درمانش باشید، و غصه نخور مامان ، ايشالا زودی خوب میشه

 دکتر رضا فاطمي خوبه ، تهرانه، احتمالا کرونوسکوپی بگیرن، و نمونه برداری میکنن از التهاب روده ، ...

تهرآن هستم پیش دکتر خراسانی بردم احتمال این رو دادن و گفتن ده روز ببرمش خونه بعد با جواب آزمایشش ببرم مطب ک بره برای اندوسکوپی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز