parasto_22 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 5186 عنوان بیاین لطفا😔 203 بازدید | 14 پست لطفا کسانی ک بچه شون التهاب روده دارند بیان 1402/09/20 | 09:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
40rashin عضویت: 1402/02/04 تعداد پست: 4687 من در بزرگسالی داشتم، سوالت چیه عزیزم، همراه مدفوع خون دیدین؟؟
parasto_22 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 5186 من در بزرگسالی داشتم، سوالت چیه عزیزم، همراه مدفوع خون دیدین؟؟ پسرم مشکوک به التهاب روده است ۱۲ سالشه با علایم اسهال خونی و درد شکم اوردیمش
parasto_22 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 5186 چ بیماری؟ سرطان حساب میشه؟ بچه ام چی به سرش داره میاد من خیلی نگرانم
parasto_22 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 5186 من در بزرگسالی داشتم، سوالت چیه عزیزم، همراه مدفوع خون دیدین؟؟ بله و تو ام آر آی دیدن انتهای روده بزرگ التهاب شدید داره
parasto_22 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 5186 من در بزرگسالی داشتم، سوالت چیه عزیزم، همراه مدفوع خون دیدین؟؟ داشتین؟ مگه نمیگن درمان نداره فقط باید کنترل بشه
40rashin عضویت: 1402/02/04 تعداد پست: 4687 داشتین؟ مگه نمیگن درمان نداره فقط باید کنترل بشه اره ببینید دورانی داره که عود میکنه و بعد فروکش میکنه ، خدا رو شکر الان دو ساله مشکلی ندارم، مراقب تغذیه اش باشید، یبوست پیدا نکنه، غذای مونده نخوره، گوشت قرمز کمتر بخوره،
40rashin عضویت: 1402/02/04 تعداد پست: 4687 چ بیماری؟ سرطان حساب میشه؟ بچه ام چی به سرش داره میاد من خیلی نگرانم دکتر رضا فاطمي خوبه ، تهرانه، احتمالا کرونوسکوپی بگیرن، و نمونه برداری میکنن از التهاب روده ، پیگیر درمانش باشید، و غصه نخور مامان ، ايشالا زودی خوب میشه
40rashin عضویت: 1402/02/04 تعداد پست: 4687 چ بیماری؟ سرطان حساب میشه؟ بچه ام چی به سرش داره میاد من خیلی نگرانم نه عزیزم ، ولی باید پیگیر درمانش باشید که بدتر نشه و مشکل جدی ایجاد بشه
parasto_22 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 5186 میشه بپرسم خانم هستین یا آقامیشه تو یک شبکه مثل ایتا یا روبیکا باهاتون درارتباط باشم
parasto_22 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 5186 دکتر رضا فاطمي خوبه ، تهرانه، احتمالا کرونوسکوپی بگیرن، و نمونه برداری میکنن از التهاب روده ، ... تهرآن هستم پیش دکتر خراسانی بردم احتمال این رو دادن و گفتن ده روز ببرمش خونه بعد با جواب آزمایشش ببرم مطب ک بره برای اندوسکوپی
40rashin عضویت: 1402/02/04 تعداد پست: 4687 میشه بپرسم خانم هستین یا آقا میشه تو یک شبکه مثل ایتا یا روبیکا باهاتون درارتباط باشم من خانم هستم متاسفانه ایتا و رو بیکا ندارم، همین جا سوال داشتید در خدمتم
mahdis1390mm عضویت: 1400/09/12 تعداد پست: 2602 سلام پسرتون کولونوسکوپی شدند؟ پسر قشنگم و دختر نازم همه انگیزه من شما دوتا هستید
parasto_22 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/02 تعداد پست: 5186 سلام پسرتون کولونوسکوپی شدند؟ چهارشنبه به امید خدا