2789
عنوان

قرن ۲۱

35 بازدید | 4 پست

بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید ,کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شودواز شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده راو گیاه را وزمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!

جدول ضرب قدیمی رو چه جوری میشه دور انداخت؟!

اصن امکانش هس؟!

اعتقاد قدیمی به خوب بودن عدالت و بد بودن ظلم رو چه جوری میشه دور انداخت؟!

اصن امکانش هست؟!

میل فطری مردم به پرستش موجودی برتر رو،چه جوری میشه دور انداخت؟!

اصن امکانش هست؟!

حس احترام به بابا و مامان رو چه جوری میشه دور انداخت؟!

اصن امکانش هست؟!

.............

...........


گوشی اشتراکیه،گاهی آقا،گاهی خانوم🤌
جدول ضرب قدیمی رو چه جوری میشه دور انداخت؟! اصن امکانش هس؟! اعتقاد قدیمی به خوب بودن عدالت و بد بو ...

عزیزم اینایی که میگی کهن الگو هستن.

بعدشم کی صحبت از این مسایل کرد؟ لب کلام اینه که الان توی این قرن خیلیا نمیتونن خودشونو با افکار‌ مدرن وفق بدن  و دارن همونطور که پدر بزرگ مادربزرگاشون زندگی کردن زندگی میکنن

و خیلی چیزای  دیگه 

بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید ,کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شودواز شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده راو گیاه را وزمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم اینایی که میگی کهن الگو هستن. بعدشم کی صحبت از این مسایل کرد؟ لب کلام اینه که الان توی این قر ...

ممنون که جواب دادی

البته اگه تووی لوگویی که گذاشتین(بعضی آموخته ها)نوشته میشد،احتمالن بهتر بود

مرسی😘🥰🌺

گوشی اشتراکیه،گاهی آقا،گاهی خانوم🤌
ممنون که جواب دادی البته اگه تووی لوگویی که گذاشتین(بعضی آموخته ها)نوشته میشد،احتمالن بهتر بود مرس ...

قربونت😘

بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید ,کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شودواز شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده راو گیاه را وزمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز