2789
عنوان

بال بال زدن

316 بازدید | 21 پست

مامانا پسرم ۲۱ ماهشه تلویزیونو دو هفتس قط کردم چون حرف نمیزنه فقط اده میگه اما ارتباطه چشمیش خوبه با همه هم روابطش اکییه دستور پذیرم هست اما تلویزیونو قط کردم بدتر شده یه دستشو هی تکون میده هیجنایی میشه رو پنجه وایمیسه اما عادی راه میره میخوام بدونم چون قط کردم اولش اینجوری میشن درست میشه اخه اینجوری نبود 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

پسرمنم رو پنجه راه میرفت گاهی تو بازیش دیرم حرف اومده بود منم تی وی رو قطع کردم هر روز میبردمش ...

من تلویزیونو قط کردم دو هفتس انگاری بدتر شده کلیشش زیادتر شده اولش اینجورییه ؟

من تلویزیونو قط کردم دو هفتس انگاری بدتر شده کلیشش زیادتر شده اولش اینجورییه ؟

نمیدونم والله خب بیکاره کارای عجبب نشون میده قبلا مشغول تی وی بود


چرا میگی کلیشه مگه بچه مشکلی داره؟!ممکنه یه حرکت عادی باشه

فقط قطع کردن تی وی راهش نیست

باید براش وقت بزاری  باهاش بازی کنی

کف بازی گواش بازی رنگ انگشتی لمس نخود و لوبیا و عدس و برنجو‌..

بازی گروهی با خودتو همسرت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز