mamimohammadali مدیر استارتر عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 64 عنوان سفر 155 بازدید | 10 پست تو این آب و هوا و کجا رو برای سفر پیشنهاد میدین؟از مبدا کرج به شهری با امکان مسافرت با ماشین 1402/09/18 | 13:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hhwdvb عضویت: 1402/08/19 تعداد پست: 7351 من میخوام برم شمال هیچوقت ندیدمت کوچولوی من!اما وقتی رفتی یه تیکه از قلبمو با خودت بردی...🥀
زهرامحسن عضویت: 1397/05/14 تعداد پست: 4360 میگید باماشین فقط شهرهای کویری میشه رفت وگرنه جنوبالبته من مشهدم وپایه سفرباماشینتاقشمم باماشین رفتیمدوهفته پیش کیش بودیم هوا عالیییییییییییییییییی خداجونم حافظ خونوادم باش
زهرامحسن عضویت: 1397/05/14 تعداد پست: 4360 من میخوام برم شمال خیلی بارون زیاد شده حتماهواشناسیوچک کنید خداجونم حافظ خونوادم باش
hhwdvb عضویت: 1402/08/19 تعداد پست: 7351 خیلی بارون زیاد شده حتماهواشناسیوچک کنید اره هیچوقت ندیدمت کوچولوی من!اما وقتی رفتی یه تیکه از قلبمو با خودت بردی...🥀
mamimohammadali مدیر استارتر عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 64 میگید باماشین فقط شهرهای کویری میشه رفت وگرنه جنوب البته من مشهدم وپایه سفرباماشین تاقشمم ب ... کویری مثل یزد منظورته؟
mamimohammadali مدیر استارتر عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 64 خیلی بارون زیاد شده حتماهواشناسیوچک کنید کجایید شما بارون میاد؟
زهرامحسن عضویت: 1397/05/14 تعداد پست: 4360 کویری مثل یزد منظورته؟ هم یزد کویر یونسی شنیدم خیلی خوبهطبس هم اگه رفتید چشمه ابگرم مرتضی علی عالیههههه خودم رفتم پیشنهادمیکنم بریدقبل طبس چشمه طبیعی ازمیغان و کال جنی هم عالیهشبهاسردولی روزها هواش اوکیه خداجونم حافظ خونوادم باش
زهرامحسن عضویت: 1397/05/14 تعداد پست: 4360 کجایید شما بارون میاد؟ من که مشهدم تجربه سالهای قبلمو میگم که بارون زیاد این فصل وزمستون خداجونم حافظ خونوادم باش
mamimohammadali مدیر استارتر عضویت: 1402/08/08 تعداد پست: 64 هم یزد کویر یونسی شنیدم خیلی خوبه طبس هم اگه رفتید چشمه ابگرم مرتضی علی عالیههههه خودم رفتم پیشنهاد ... مرسی عزیزمممنون که تجربه های خودتو بهم گفتی
زهرامحسن عضویت: 1397/05/14 تعداد پست: 4360 مرسی عزیزم ممنون که تجربه های خودتو بهم گفتی قربونت الهی هرجامیرید حسابی بهتون خوش بگذرهمن عاشق سفرمممممم بخصوص باماشین شخصی خداجونم حافظ خونوادم باش