2789
عنوان

بارداری

142 بازدید | 12 پست

سلام مامانای گل و دوستای خوبم یه سوال داشتم من میخوام برا بار دوم باردار بشم ولی دفعه اول که باردار شدم تا 7 ماه بالا میوردم تا ماه نه پنتاپرازول میخوردم تا ماه هفت دمیترون تازه با وجود خوردن دمیترون  روزی دو سه بار گاهی شبا تا صبح نیم ساعت به نیم ساعت بیدار میشدم بالا میوردم دوباره میخوابیدم دوباره بیدار میشدم و همین بساط بود حتی اگه چیزیم نمیخوردم باز اسید معدم رو بالا میوردم حتی به تلویزیون و موبایلم چند دیقه نگاه میکردم بالا میوردم تو ماشین نمیتونستم بشینم به نظرتون باز حامله بشم همین بساطه واقعا هنوز یادم میوفته تنم میلرزه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم برای بار دوم میخوام باردار بشم تازه ۱ هفته هست اقدام کردم و شرایطم مث شما بود وای میترسم دوباره تکرار بشه خیلی سخته 

😍 خانوم معلم آینده 📚👩🏻‍🏫 🌱 معــــجــــزه کــــن ؛ صـــبــر مــــرا ...      `` و من یَتَوَکل الله``  متاهل و صد البته متعهد 😌🌱                                                💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫 

من اولی دختره حالا نمیدونم ربطی به جنسیت داره یا نه ولی خیلی دلم میخواد یکی دیگه بیارم ولی مامانم دیگه شرایط مراقبت ازم رو نداره واقعا دلم میخواد یه بارداری راحت و بی دردسر داشته باشم بدون ویار و حالت تهوع

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز