2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

18 بازدید | 0 پست

بچه ها با کارفرمایی که گروکشی می کنه چی کار باید کرد؟ چند ساله جایی کار می کنم. نه درست حقوق میده نه بیمه داره. حقوق یه ماهو تیکه تیکه می ده. الان حقوق مهر و آبانمو نداده. دو هفته نرفتم. حالا دو هفته پیش رفتم پولمو بگیرم. گفت بیا تا پولتو بدم. . بعد دو هفته فقط دو و نیم تومن داده اونم روزی 500 تومن. نمی دونم چی کار کنم. انقد پیام و زنگ زدم هی می گفت ندارم و می دم. آخرش گفت روزی 500 ت یا 600 می زنم تا یه هفته دیگه تسویه شه.  چی کار کنم یعنی؟ اصلا زورش میاد پول بده.  همش میگه ندارم. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عاشقی

phadis1370 | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز