بچه ها با کارفرمایی که گروکشی می کنه چی کار باید کرد؟ چند ساله جایی کار می کنم. نه درست حقوق میده نه بیمه داره. حقوق یه ماهو تیکه تیکه می ده. الان حقوق مهر و آبانمو نداده. دو هفته نرفتم. حالا دو هفته پیش رفتم پولمو بگیرم. گفت بیا تا پولتو بدم. . بعد دو هفته فقط دو و نیم تومن داده اونم روزی 500 تومن. نمی دونم چی کار کنم. انقد پیام و زنگ زدم هی می گفت ندارم و می دم. آخرش گفت روزی 500 ت یا 600 می زنم تا یه هفته دیگه تسویه شه. چی کار کنم یعنی؟ اصلا زورش میاد پول بده. همش میگه ندارم.